wtorek, 28 października 2014

DIY - Paletka pomadek do ust

 
Urodziny minęły, a miłe wspomnienia pozostały. Jeden z weekendów u Agnieszki (LADYAGGU) zapamiętałam bardzo miło. Wspaniale spędziłyśmy czas na ploteczkach, a ja z okazji urodzin dostałam mały prezencik :)
Opakowanie od razu mnie zaskoczyło, a gdy je otworzyłam byłam pewna, że to gotowa paletka ze sklepu. Zdziwiłam się, gdy usłyszałam Agnieszki słowa: ,,Sama ją zrobiłam''. Na serduchu zrobiło mi się mega ciepło, bo uwielbiam gdy ktoś wkłada wysiłek w prezent, który mi daje.
Od razu zapragnęłam znać sposób jak taką paletkę zrobić.
1. Najpierw musimy kupić paletkę lub po prostu zaleźć paletkę przez nas już wykorzystaną.
2. Przygotować kilka pomadek, które nam się podobają.
3. Ułamujemy kawałek każdej pomadki i po kolei rozpuszczamy je na łyżce nad np. palącą się świeczką.
4. Roztopioną pomadkę wlewamy do pustego wkładu z paletki :)
5. GOTOWE! :)
Sama jeszcze jakoś nie mam odwagi spróbować, ale ta paletka idealnie sprawdza się na wyjazdy, kiedy nie chce mi się brać oddzielnie różnych pomadek. W małej paletce mam kilka fajnych odcieni, które sprawdzą się w różnych okazjach.
 
Do szczęścia brakuje mi tylko pędzelka.... :D


14 komentarzy :

  1. śliczne kolory <3

    ___________________
    fashionblogger,styling&makeup
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze mogłam jeszcze dokupić pędzelek :D nie wpadłam na to :p
    /Ladyaggu

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowe :)Jak ona to zrobila ze ta paletka tak estetycznie wyglada? Co jeszcze fajnego dostalas, cos z wishlisty, moze sie podzielisz z nami? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już trzeba z dokładnymi pytaniami do www.ladyaggu.blogspot.pl :D Wszystko powolutku, na pewno się podzielę :)
      Pozdrawiam również! :)

      Usuń
    2. być może w przyszłości i u mnie pojawi się post jak to zrobić :) Nic trudnego, nawet dla takiego beztalencia jak ja :D

      Usuń
  4. cudowne kolory ;) pierwszy z lewej i środkowy ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł fajny, tylko ja mam wrażenie, że pomadki w takiej formie szybciej się utleniają...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. boskie kolory mają te pomadki :) bardzo lubię produkty inglota:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł :) I jak estetycznie wykonany!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super pomysł :)
    Lubię takie prezenty z sercem ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. super kolorki i świetne rozwiązanie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha, wiedziałam o nich :D Piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń