niedziela, 16 listopada 2014

Haul: Rossmann 1+1

Z pewnością nie jedna z Was obkupiła się już na promocji w Rossmannie. Jeśli o niej nie słyszałyście, to macie jeszcze czas do 19 listopada :) Promocja polega na tym, że kupując jeden kosmetyk do makijażu, drugi w tej samej cenie lub tańszy macie gratis. Nie musi być to ten sam produkt.
Nie było mnie tu już jakiś czas, więc pomyślałam, że pokażę Wam moje zdobycze :) Mam nadzieję, że jeszcze czasem tu zaglądacie :) W folderze na pulpicie wciąż leży filmik, który dla Was na kręciłam i jest mi strasznie smutno, że nie mam czasu nawet go obrobić. Swoją drogą nigdy nie obrabiałam żadnych filmików, więc jeśli ktoś miałby ochotę mi pomóc byłabym wdzięczna! :)
 
 
Zapraszam do oglądania łupów! :)
Wszystko razem... :) 


1. Zestaw sześciu metalicznych cieni do powiek z Mibo
2. Paletka czterech cieni Rimmel London 002 Smokey Brun
3. Tusz do rzęs False Lash Effect Fusion z MaxFactor
4. Sprawdzony już podkład 123 Perfect Foundation z Bourjois w odcieniu Vanille clair
 
 1. Pomadka Rimmel London Lasting Finish by Kate nr 16
2. Pomadka Eveline AQUA Platinum nr 482
3. Pomadki z Lovely Color Wear w odcieniu 1,2 i 3. W sumie kupiłam aż 4, bo mojej mamie spodobała się 2 i zrobiłam jej mini prezent:)


 
No i na koniec...
Maska mleczna do włosów z Kallosa, o której słyszałam wiele dobrego :) Teraz mam ją i ja i już po pierwszym użyciu jestem pod ogromnym wrażeniem! :)
Zostanie ze mną na dłużej... :)
 
 
A Wy co dorwałyście na promocji w Rossmanie? Może kupiłyście to co ja, a może polecacie jakieś produkty? :) Dajcie znać, jestem ciekawa odpowiedzi!
Buziaki!
 

13 komentarzy :

  1. ale tego nakupiłaś;)
    też muszę się w końcu wybrać

    __________________________________________
    najmodniejszy sweter sezonu na
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletka czterech cieni Rimmel London kiedyś była moim ulubieńcem

    OdpowiedzUsuń
  3. BYŁAM BYŁAM;D

    zapraszam na KONKURSIK :) na przyszłe mrozy przyda się kubeczek termiczny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zakupy, sporo tego, żałuję że nie wybrałam się drugi raz bo kupiłam tylko cztery rzeczy,a miałam ochotę jeszcze na nową paletkę z lovely.Trudno może następnym razem ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://metheluckygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. pomadki z Lovely wyglądają świetnie :D może się skuszę! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie bida w portfelu więc kosmetyków ubywa zamiast przybywać :D a jeszcze idą święta :C

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomadki są piękne, ja niestety jakimś cudnem przeoczyłam tą promocje w Rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bedzie film? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co muszę ogarnąć program do obrobienia filmu :p

      Usuń
  9. ja się skusiłam na pomadki/lakiery do ust z Bourjous i jestem zachwycona <3 polecam Ci! meeeegaaa trwałe!

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnimi czasy uwielbiam szminki Kate ! Świetne łupy :)

    OdpowiedzUsuń