czwartek, 8 stycznia 2015

HAUL SECONDHANDOWY :)

Wiem, że lubicie te posty i powiem szczerze, że ja też je uwielbiam :D Nic tak jak nie cieszy jak kupienie ciuchów po fajnej cenie :) Jest on zaległy, ponieważ powstał filmik z tymi rzeczami, ale niestety nie udało mi się go zmontować tak jak bym chciała. Kto wie, może jakiś kiedyś powstanie :) Miłego oglądania! :*
 
 Rozkloszowana spódniczka Atmosphere - około 5zł

 Bomber jacket H&M -  5-6zł
 
 Sukienka River Island (niby na 12-latkę :D) -  3zł


 Sweterek ombre New Look  - 4zł
 

 Koszulka Atmosphere - 2-3zł
 
 Sweterek w kolorze pudrowego różu <3 Zdjęcie nie oddaje jego piękności :D - 8zł
 
 Szaliczki <3 Ten po prawej dostałam od mojej siostry, który kupiła mi w secondhandzie w Łodzi  :) - CENA Harry Potter - 2-3zł
Kratka - około 2zł
 
 Ukochana czapeczka Barts - 2,50zł
 
 Sukienka w panterkę - 8zł (również dorwała ją siostra, ale w moim mieście)
 
 Płaszczyk - niestety w trakcie prania odpadły mi dwa guziki (BRUTALNIE) - 2 zł
 
Parka to najdroższy zakup i jednocześnie jeden z najlepszych - 16zł
 
W sekrecie powiem, że mam już nową dawkę ciuszków na haul secondhandowy. Jesteście ciekawe?:) Dajcie znać o swoich łupach i jak podobają Wam się moje rzeczy :)
 
Zapraszam na

50 komentarzy :

  1. bardzo podoba mi się ta parka :)
    fajne zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże taki płaszcz za 2 zł... zazdroszczę a Sukienka River Island jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  3. Parka jest prześliczna ;) Ogólnie zazdroszczę Ci tych zdobyczy zawsze :D ja nie umiem nic nigdy znaleźć :C

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne ciuszki ;)
    u mnie dziś też nowy lumpeksowy post a w nim moje perełki, buty 'ala' nike air force <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne łupy, ja u siebie też planuję takie wpis

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy, sukienka i parka podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Natala Piskorz8 stycznia 2015 19:12

    Jakie zajebiste rzeczy! Aż sama niedługo polecę na łowy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio z siostrą znalazłam bardzo podobną parkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to super:) Ja tą też znalazłam z siostrą, ale już jakiś czas temu :)

      Usuń
  9. Parka i szaliki świetne. ;) Genialne rzeczy upolowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. FANTASTYCZNE RZECZY! Wszystkie rzeczy pasuja Ci rozmiarowo? Bo wydaje sie, ze rozpientosc rozmiarowa jest duza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Fakt, niektóre rzeczy rozmiarowo się różnią, ale w secondhandach ciężko znaleźć coś idealnie pod siebie:) Różowy sweterek jest typowo oversize, parka jest aż rozmiaru L, ale jak ją związuje w pasie wygląda fajnie :) Sukienka w panterkę jest obcisła, a bomber jacket noszę jedynie rozpięty, bo też jest lekko za luźny :) Czasem nie ma co patrzeć na metkę, tylko trzeba iść od razu przymierzyć, bo nie wszystko musi być mega dopasowane, żeby wyglądało fajnie :)

      Usuń
  11. Super rzeczy ! :D Ja dzisiaj lece do SH u sibie w mieście, jeszczen igdy nic tutaj nie kupiłam, ale w Wawie to same cuda są :D Sama pisałam kilka takich postów :)
    Jak znudzi Ci się ta bluzka USA to jestem na nią chętan ! :P Jest MEGA !
    Powiedz mi kupowałaś na wagę czy jak ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wagę :) Powodzenia w szukaniu, może tym razem uda Ci się coś znaleźć! :)

      Usuń
    2. No to tak jak zazwyczaj u mnie :) A ile na kg ? :P Bo w Wawie to zawsze 70 zł minimum jak coś się uda znaleźć :(

      Usuń
    3. W poniedziałki najdrożej 45zł/kg, a później schodzi coraz niżej np. w czwartki 25 lub 30zł/kg a piątek 15zł/kg. W soboty jest 10zł/kg albo 2zł/szt :) Poważnie 70zł/kg? Szok! :D No, ale stolica to się cenią :p

      Usuń
    4. zazwyczaj w dniu dostawy jest 79 zł :( najniżej schodzi dwa tygodnie później do jakiś 30 ... Mam nadzieję, że u mnie bedzie mniej i coś znajde ! :P

      Usuń
    5. Hehe właśnie przeczytałam że jesteś moją imienniczką i tak samo robię intruktora fitnessu ale na uczelni^^ :P

      Usuń
    6. Ooo widzisz ile mamy ze sobą wspólnego :D

      Usuń
    7. Daj znać jak coś fajnego znajdziesz :)

      Usuń
  12. wow! ale fajne rzeczy! bomber i parka fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy.. Bomber i sukienka w panterkę, to naprawdę udany zakup. Niestety u mnie w mieście lumpeksy się bardzo cenią, często za firmową bluzkę chcą z 15zł, to już wolę dołożyć i kupić nową :) Także zazdroszczę, że mogłaś tak zaszaleć i zaoszczędzić. Oby więcej takich łowów! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne łupy!!!! jestem pod wrażeniem udanych zdobyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No to się obłowiłaś za grosze:)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. a u mnie dziś skrzynia, więc będzie vintage ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny blog.
    Super rzeczy upolowalaś - zwłaszcza czapkę!
    Dodałam do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne rzeczy, najbardziej podoba mi się parka. ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne łupy. Najbardziej podobają mi się płaszczyk i kurtka na końcu listy ; ))

    OdpowiedzUsuń
  20. O kurcze... jestem pod wrażeniem, nigdy nie chodziłam po tego typu sklepach, ale mnie zdecydowanie przekonałaś do odwiedzenia!!! A sukienka w panterkę - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  21. Łaaał, parka w takiej cenie... Zazdroszcze. ^^ Wygląda całkiem nieźle, szkoda że mi nigdy nie dane było trafić czegoś tak fajnego. :c
    Może masz ochotę na obserwację? O ile mój blog przypadnie Ci do gustu.
    Pozdrawiam, Anu z http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. jej ile fajnych zdobyczy :) ta sukienka w panterkę mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. wow, szlik Harrego Pottera :D jak ona go znalazła :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjne rzeczy! Ja żałuję, że nie potrafię łazić po szmateksach ;<<<<< Tyle ładnych rzeczy mnie omija! :(

    OdpowiedzUsuń
  25. WOW ta parka jest genialna ! I to za 16zł ! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow! Naprawdę udane łowy! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń