wtorek, 27 stycznia 2015

Haul secondhandowy

Witam Was po raz kolejny z haulem secondhandowym! Wiem, że lubicie posty tego typu i muszę się przyznać, że ja również je uwielbiam :) Mam dla Was do pokazania kilka fajnych ciuchów za niewielką cenę :) Standardowo rzeczy pochodzą z lidzbarskich secondhandów, ale muszę powiedzieć, że ostatnio wraz z LadyAggu znalazłam ekstra lumpeks w Olsztynie :) Ceny zdecydowanie wyższe niż u mnie w mieście, ale jest to zrozumiałe w 100%. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się tam dorwać kilka rzeczy.
 
 
Bluzka z baskinką Atmosphere - 4zł (muszę ją lekko zwęzić po bokach, ale zakochałam się w niej od razu jak ją zobaczyłam:D)

 Sukienka bez ramiączek Dorothy Perkins - 8zł (znaleziona przez moją kochaną siostrę)

 Bluza z lisami i nie tylko :) (UWIELBIAM!) - 8zł

 T-shirt idealny do spodni z wysokim stanem Atmosphere - 5zł

 Bluzka, którą kupiłam mojej siostrze - 5zł
 
 Bluzka Atmosphere (kolejna dla mojej siostry, kupiona z metką! :D) - 4zł
 
 Długie spodnie do spania :) - 4,90zł

Kombinezon (ma rewelacyjny krój!) - 5zł
 


Szalik - 3zł 
 
Mam nadzieję, ze niedługo uda mi się wstawić jakąś stylizację, bo ostatnio non stop mam z tym problem.
Buziaki!
 
Zapraszam na bloga LadyAggu, gdzie znajduje się makijaż ze mną w roli głównej :D


18 komentarzy :

  1. pięknie. zazdroszczę zawsze!
    moja bluzeczka z SH nosi się rewelacyjnie :3 zapraszam do mnie ponownie to skoczymy na łupy znowu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne rzeczy :) Kombinezon wpadł mi w oko i jestem ciekaw jak wygląda na kimś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne ciuszki :) gdzie dokładnie znajduje się ten sh? :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka z baskinką i sukienka - super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję łupów :) jutro chyba też się wybieram na małe łowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdobycze :) pierwsza bluzeczka jest śliczna <3
    u mnie też nowości lumpeksowe, a nie długo szykują się kolejne ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Niee! To w ogóle nie fair ;P Ja też chcę takie dobrze obstawione sh ;( :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co to za lumpeks w Olsztynie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Jarotach za Lidlem :) Ulica Janowicza albo Mroza :D Nie wiem dokładnie:D

      Usuń
  9. Świetne łupy! Też uwielbiam buszować po ciuszkach! top w krzyże, rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do tego trzeba mieć talent ! Świetne rzeczy <3
    http://dennaystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kombinezon! <3
    Wspaniały jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ubranka udało Ci się znaleźć, ale pierwsza bluzka jest cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale udało Ci się upolować świetne ubrania, chyba też muszę się wybrać do SH, aby pogrzebać :D

    OdpowiedzUsuń