wtorek, 6 stycznia 2015

PROJEKT DENKO 1

Cześć wszystkim! :)
 

Projekt denko jest już dosyć popularny na blogach czy kanałach na youtubie. Pomyślałabym, że fajnie by było i u mnie podsumować zużyte produkty i zdać relację jak się u mnie sprawdziły. Posty tego typu pewnie będą pojawiać się co jakiś czas.

 1. Aloesowe chusteczki złuszczające Equilibra - są to chyba najlepsze nawilżone chusteczki jakie kiedykolwiek miałam. Z jednej strony szorstkie, z drugiej gładkie. Miałam wrażenie jakbym pilingowała skórę, a potem ją wygładzała. Świetnie sprawdzały się przy demakijażu twarzy.
Dostałam je na jednym ze spotkań blogerek, ale sprawdziłam cenę i możecie je dostać w aptekach za 13,49zł. / Czy kupię? Nie wiem.
2. Płyn miceralny Corine de Farme - Moje cudo, cudeńko i wszystko na raz! Długo je u siebie gościłam, ale niestety skończyło się. Kupiłabym je z przyjemnością po raz drugi, ale niestety wręcz nierealne jest jego dostanie. Pisałam nawet do firmy, która nie odpisała na moje zapytania. Dajcie znać jak byście coś o tym wiedziały :)
3. Płyn miceralny Ulga dla skóry wrażliwej Ziaja - Stał w mojej łazience i stał.. W końcu zużyłam. Z początku nie byłam z niego zadowolona. Jakiś czas temu do niego wróciłam i tym razem się sprawdzał. Czemu? Nie mam pojęcia. Myślę, że kiedyś do niego wrócę, bo cena jest bardzo kusząca (około 9zł za 200ml)
4. Nawilżająco-matujący krem na dzień do cery tłustej i miesznej Avon Solutions - Krem fajnie nawilżał, jego efektów matujących nie zauważyłam, natomiast bardzo podpasował mi jego zapach :) Być może kiedyś do niego wrócę. Kosztuje około 10zł.
 
5. Spray ułatwiający rozszczeswanie Shauma Shwarzkopf - Jedyną chyba jego zaletą był ładny zapach.  Nie spełniał swojego zadania, dodatkowo miałam wrażenie, że sklejał mi włosy. (Cena: około 10zł) Nie kupię ponownie.
6. Błyskawiczna odżywka intensywnie nawilżająca w sprayu Marion - Ułatwiała w pewnym stopniu rozczesywanie, ładnie pachniała, cena bardzo zachęcająca (kupiłam ją chyba za około 5-7zł). Warto wypróbować, ale nie wiem czy ponownie ją zakupię. Szukam do moich włosów czegoś bardziej WOW! :)
7. Szampon z keratyną i ekstraktem z czereśni Cece Of Sweden - Plusów tego szamponu jest naprawdę sporo. Po 1 - pojemność aż 500ml. Po 2 - przepiękny zapach. Po 3 - działanie (dobrze oczyszcza włosy). Z pewnością zakupię jeszcze raz, tym bardziej, że po promocji w Rossmannie można go dostać nawet za około 10zł.
8. Kuracja z olejkiem arganowym Marion - Produkt godny polecenia, niska cena, całkiem fajne działanie :) Dobrze sprawdza się aplikowany na mokre jak i suche włosy. Trzeba jednak uważać z ilością. Pewnie zakupie jeszcze raz :) Cena: około 10zł
9. Suchy szampon do włosów Wild Batiste - Szampon nadaje fajne uniesienie naszym włosom, super odświeża i nie zostawia białych śladów. Koniecznie wypróbujcie, ja do tego na pewno wrócę nie raz! :) Cena: około 18zł, ale można dostać taniej :)
 
 
 
Dajcie znać czy miałyście, któryś z tych produktów i czy sprawdziły się u Was czy też okazały się bublem :)
 



22 komentarze :

  1. te chusteczki aloesowe są genialne. delikatne peelingują, później łagodzą <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Z twojego denka znam tylko olejek marion i bardzo go sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze miałam ochotę przetestować szampony Batiste, ale jakoś stwierdziłam, że to bez sensu, bo codziennie myję głowę :D ale nadal mam na niego chęć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Aloesowe chusteczki złuszczające Equilibra jeszcze nie stosowałam, czekają schowane

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana masz świetnego bloga !
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? ale na pewno nie ostatni ! ♥
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie takie notki są zbedne

    zapraszam do mnie eskucinska.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tę odżywkę z Marionu, nawilżającą. Jeszcze nie stosowałam, zobaczymy jak sprawdzi się u mnie. :P Pozdrawiam i dołączam do obserwujących. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby na Twoich włosach się sprawdziła :)

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że będzie ok. Do tej pory Marion działał na moje włosy całkiem dobrze. :D

      Usuń
  8. batiste uwielbiam :)

    Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę ! :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałam tylko płyn micelarny z Zaji i bardzo go chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja z tych produktów używam krem z Avonu oraz olejek arganowy. Kremy z tej serii używam już długo, ten który prezentujesz zazwyczaj używam wiosna/ lato dla mnie jest świetny zwłaszcza pod względem lekkości. Z olejku jestem nawet zadowolona ale wypróbuję coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szampony batiste są świetne, ta wersja którą zużyłaś czeka aż ją przetestuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. suchy szampon batiste - to jest to <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne denko :) Też lubię Batiste (tropikalny) :) Widziałaś poprawę po stosowaniu tego olejka arganowego ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy były fajnie nawilżone i wygładzone :) Jednocześnie stosowałam inny olejek tej samej firmy Tamanu z czymś tam :D Niestety wyrzuciłam opakowanie i nie zdołałam go pokazać :)

      Usuń
  14. Tez miałam ten szampon, nie sprawdził się u mnie ;P

    OdpowiedzUsuń