sobota, 3 stycznia 2015

Testujemy: Golden Rose Matte Top Coat


Cześć wszystkim! :) Witam Was po długiej przerwie i przyznam szczerze, że stęskniłam się trochę za tym miejscem :)

W Nowym Roku przygotowałam dla Was test Matte Top Coatu z Golden Rose, który dostałam między innymi na święta od mojej siostry :) Od dawna planowałam go sobie zakupić, a tu proszę... :) Miła niespodzienka.
Cena produktu na oficjalnej stronie Golden Rose  to 8,50zł, natomiast pojemność to 10,5ml.
Kosmetyki tej firmy ostatnimi czasy bardzo przypadły mi do gustu i ten również mnie nie zawiódł. Top coat jest świetnym rozwiązaniem dla tych, co lubią eksperymentować ze swoimi paznokciami. Nie musimy kupować oddzielnych matowych lakierów, gdyż to oto cudo, zamieni nasze stare lakiery w zupełnie nowe :) Ja jestem pod wrażeniem i z pewnością nie raz z niego skorzystam :)  
 
Poniżej możecie zobaczyć efekty począwszy od nałożenia dwóch warstw lakieru JOKO New Vintage.
 
1. Pierwsza warstwa lakieru
 2. Druga warstwa lakieru
 3. Matowy top coat


Dzisiejszy duet... :) (kolor lakieru JOKO na tym zdjęciu zdecydowanie różni się od realnego)

Wkrótce z pewnością pojawi się coś nowego. Dajcie znać czy testowałyście już jakieś matowe lakiery lub czy znacie jakiś inny matowy top coat warty polecenia :)
Buziaki!

18 komentarzy :

  1. Fajnie to wygląda. Ja miałam kiedyś taki top coat z essence, jednak szybko mat się ścierał i przebijało takim blaskiem :C
    cieszę się, że wracasz. mam nadzieję, że na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie matuje :) Ja myślę, czy kupić mat do hybryd.

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba zainwestuję w ten lakier, jest obłędny! :o

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię efekt matowych paznokci, ja używam top coat z Wibo - też bardzo fajnie matuje :)
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. matowy top coat mam z wibo i rzadko kiedy go używam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba nigdy nie używałam żadnego lakieru z golden rose ;o Efekt tych matowych paznokci jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jednak wolę jak paznokcie się błyszczą:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobny, innej firmy, ale maluje podobnie lecz okropnie brudzi :(
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym nic takiego się nie dzieję, wypróbuj! :)

      Usuń
  9. Mi mat szybciutko schodzi, mam taki z Avonu :( Kolor lakieru boski <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ten matowy efekt. Dzięki niemu lakier zyskuje "nowe" życie. Koniecznie musze się przejść na stoisko GR!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten kosmetyk. Z każdego lakieru robi coś niesamowitego! Pozdrawiam x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. czas zainwestować w to cacko :D


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o tym, jednak nie do końca wierzyłam że daje aż taki fajny efekt. Na zdjęciach wygląda to super, chyba muszę kupić i zacznę go namiętnie używać :)

    OdpowiedzUsuń