czwartek, 12 lutego 2015

Kosmetycznie w Biedronce

Biedronka coraz milej mnie zaskakuje. Czasami można dostać tam świetne rzeczy w dobrych cenach. Od niedawna pojawiły się tam ciekawe kosmetyki już na stałe! Pokażę Wam co trafiło w moje rączki i jakie produkty mnie ciekawią. Może i Was zachęcę do kupna czegoś :)
 1. Krem do twarzy matujący Tołpa - 19,99zł
Wszystkie kosmetyki z Tołpy, które miałam sprawdziły się u mnie rewelacyjnie :) Nie mogłam się oprzeć, żeby kupić kolejny (tym bardziej, że skończył mi się inny)! Znajdziecie również 3 inne z serii: odżywianie, nawilżanie, naczynka.
 
 2. Maseczki L'biotica Biovax - 1,99/szt.
Przyszedł czas na kolejne produkty tej firmy. W ulubieńcach stycznia  mogłyście zobaczyć odżywkę w spray'u, która idealnie sprawdza się na moich włosach. Mam nadzieję, ze maseczki sprawdzą się równie dobrze i być może kupię je w większych opakowaniach :)
 
To by było na tyle z moich zakupów. Nie jest tego dużo, ale czaje się jeszcze na kilka produktów:
1. Kosmetyki do pielęgnacji ciała - 19,99zł (po prawej stronie również łagodny żel do mycia twarzy i oczu, który również kusi!)
 
 
2. Kosmetyki do pielęgnacji Vellie Kozie Mleko - 6,99zł
Bardzo lubię serię kozie mleko z Ziaji, więc myślę, że i te produkty będą super.

3. Krem do rąk Dove - 5,49zł

4. Odżywka do włosów Farmona - 6,99zł
Nigdy nie miałam produktów Farmony, ale za taką cenę z chęcią przetestuję :)

5. Płyn miceralny Tołpa - 14,99zł

6. Wazelina Flos-Lek - 5,99zł
Kuszą mnie tymi zapachami, niestety na razie mam spory zapas produktów do ust.
 
 
Dajcie znać co kupiłyście nowego w Biedronce, co Was ciekawi :) Może coś miałyście z tych produktów i polecacie?
Buziaki!

22 komentarze :

  1. jeszcze nic nie kupiłam, ale kuszą okrutnie :D szczególnie Tołpa do ciała właśnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, może pójdę po Tołpę - nawilżanie. Ostatnio zauważyłam wysuszony nos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie przez pogodę. Ja już po 5 dniach zauważyłam dużą poprawę na mojej skórze po stosowaniu kremu :)

      Usuń
    2. Myślę, że przez zmianę cukierków ;) Ale jestem w fazie testów ;P

      Usuń
  3. testuję Farmona i jestem bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie muszę kupić! :)

      Usuń
    2. również mam i polecam;)

      Usuń
  4. Biedronka zaskakuje. Ja skusiłam się na razie na kolorówke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kuszą w sumie z kolorówki tinty z Bell :) Moja siostra ma i sobie chwali :)

      Usuń
  5. w Biovaxy obowiązkowo się zaopatrzę ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ten krem z Tołpy kusił mnie, wczoraj byłam w Biedrze w Olsztynie i nie było żadnych kosmetyków ;/ wszystko przebrane i wykupione

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie? U mnie pełno, nic praktycznie nie wzięte.

      Usuń
  7. Ja kiedyś używałam tej maseczki Biovax, dla mnie świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tołpa kusi bardzo, tylko, że w Biedronce, w której wczoraj byłam... było pusto :p

    OdpowiedzUsuń
  9. koniecznie muszę się wybrać na zakupy do biedronki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. I’ve just found your blog and I’d like to say that I’m in love with it!
    I like your posts and photos! Really amazing!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Biedronka jest świetna :D
    Mam prośbę. Kliknęłabyś może w link do CHOIES w TYM poście? Pozdrawiam serdecznie, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja skusilam się na odzywke z Farmony i muszę przyznać, że jest na prawdę dobra :)

    OdpowiedzUsuń