piątek, 20 lutego 2015

My favourite skirt

Wczorajszy dzień spędziłam u Agnieszki, która pomogła mi w załatwianiu ważnych spraw. Przy okazji nie obyło się bez kilku zdjęć. Na sobie mam spódniczkę z pianki, która moim zdaniem idealnie sprawdza się w okresie jesienno-zimowym (moja ulubiona ostatnimi czasy). Do tego mam na sobie klasyczne czarne kozaki i milusi kożuszek. W takim zestawieniu czuje się wygodnie, ciepło i kobieco. Co o nim sądzicie?





Komin - no name
Kożuszek - Sinsay
Spódnica - ES-colletion
Buty -  no name
Torebka - H&M

29 komentarzy :

  1. spódniczka baaardzo fajna, kolor idealny dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śłicznie <3 kiedy powtórka? :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Gwiaaazda :) też chcę fotki z wami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. też bym chętnie przygarnęła taką spódnicę do szafy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam taką kieckę, tylko w kolorze czarnym, to najlepsza spódnica jaką w życiu miałam, czuję się w niej jak prima balerina :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przyjemna stylizacja! Podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódniczkę masz przesliczną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super spódniczka! Ja właśnie dzisiaj zabieram się do uszycia mojej piankowej, będzie żółta :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie muszę zobaczyć jak będzie wyglądała :)

      Usuń
  9. uwielbiam takie spódniczki:))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna spódnica, ma świetny wzór

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódniczka świetna, też lubię te piankowe. Bardzo fajnie ją zestawiłaś!

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do obserwacji mojego bloga:
    http://alanja.blogspot.com/2015/02/czern-i-zebra.html

    OdpowiedzUsuń
  12. spódnica, kożuszek <3 cud miód malinka <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko pasuje do siebie idealnie! Szkoda że ja nie wyglądam zbyt dobrze w takich spódniczkach, a to dlatego że jestem za niska :)

    OdpowiedzUsuń
  14. spódnica jest przepiękna, tak samo jak twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna spódniczka i kożuszek, super wszystko razem wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka śliczna ta spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie komponuje się ta szarość z brązem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurtka jest świetna, a spódnica pięknie się układa! : )
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny zestaw i swietne zdjecia! bije od ciebie pozytywna energia ;)

    http://mariettasophia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  20. spódniczka jest cudna!

    Pozdrawiam A.,
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kozaki świetne, bardzo fajnie się prezentujesz,
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja aktualnie szukam szarej spódniczki, ten typ jak dla mnie jest zdecydowanie za szeroki :p A kożuszek masz piękny ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Te spódniczki prześliczne :)

    Zapraszam www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę przyznać ,że spódniczka jest genialna ;)
    Ach... ;)

    OdpowiedzUsuń