środa, 18 lutego 2015

Sportowe i zdrowe zakupy!

Ostatnio trafiło do mnie tyle super rzeczy, że grzechem byłoby Wam ich nie pokazać. To nawet fajne, że sport stał się modny, bo dzięki temu nawet w Biedronce czy Lidlu trafimy na rewelacyjne tygodnie w stylu ,,fit & healthy''. Co Wy o tym myślicie?

1. Kettlebell 2,5kg
Kettle to mój pierwszy prezent walentynkowy :) Drugi możecie zobaczyć poniżej (piłka do ćwiczeń 1kg) :) Polowałam na 5kg, ale gdy chłopak już podjechał do Lidla zostały tylko takie :) Na początek myślę, że będzie idealny!

 2. Piłka do ćwiczeń 1kg
Po zajęciach w szkole znam tyle ćwiczeń z piłkami easy ball i body ball , że aż rączki rwą się do takiej! :)
 3. Pojemnik na sałatki i pojemnik na jogurt i płatki
IDEALNE! Tego mi brakowało, gdy jeździłam na zajęcia. Ten na sałatki ma od razu widelec i pojemnik na sos, a ten drugi ma łyżeczkę i specjalny chłodzący dół na jogurt.
Cena: 6,99/szt.
4. Fitness board
Zdecydowany hit moich zakupów! Kupiłam ją na wyprzedaży w Lidlu za jedynie 10zł (dokładnie dzisiaj, więc ruszajcie do Lidla na zakupy)! W zestawie płyta DVD i plakat z ćwiczeniami, 2 taśmy fitness i antypoślizgowa mata.

 5. Bezszwowy biustonosz sportowy (8zł) i komplet taśm fitness (5zł)
Jak widać po cenach i stanie pudełeczka od biustonosza to kolejne hity wyprzedaży w Lidlu.
 6. Shape z kolejną płytą Ewy Chodakowskiej (9,99zł)
Kolejna płyta do kolekcji i do ćwiczeń oczywiście :D Tym razem trening z Tomkiem - super!

7. Len mielony (8zł za całość)
Kupiłam w aptece i będę dodawać do jogurtów, placuszków i różnych wynalazków w kuchni. Len działa bardzo dobrze na naszą przemianę materii, wspiera prawidłową perystaltykę jelit.

9. Wafle ryżowe naturalne, z solą himalajską i amarantusem (1,99zł/szt.)
Wafle ryżowe idealnie sprawdzają się jako przekąska, ale razem z jakimś dobrym mięskiem, warzywami czy innymi dodatkami są wstanie stworzyć smaczny posiłek :)
To by było na tyle co do moich zakupów i prezentów. Jestem bardzo zadowolona ze wszystkiego, dajcie znać czy Wy coś kupiłyście ostatnimi czasy.
Buziaki!

This entry was posted in

14 komentarzy :

  1. a ja ostatnio kupiłam leginsy sportowe i bokserkę w 4f :) przetestowane na siłowni :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, czy u mnie w Lidlu coś będzie. Tam raczej na mięso się rzucają. A kettle uwielbiam. Ja mam 8kg i jest cały żeliwny. Świetny, stabilny:) Taśmy są kuszące no i Shape, ale widziałam ten trening i nie dla mnie. Za wysoki level ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rzeczy :)
    jak tylko mi zdrowie na to pozwoli to też wracam do ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widze pojemniki z biedronki;p Ja zdążyłam kupić tylko na sałatkę - żałuję,że nie było już tego na jogurt:( świetne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. powoli, powoli, ale się staram :)

    Też mam te pojemniki na żarełko: ten na musli i jogurt, i wziełam jeszcze na sałatke, ale ten okrągły :)

    aaaa i stanik też mam ! bardzo go lubie tylko jest strasznie gruuby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej powoli niż z efektem jojo :)
      Ten okrągły też był super, ale zawsze mi się takie pionowe marzyły :D

      Usuń
  6. Wczoraj właśnie patrzyłam, że w Biedronce jest aktualnie sporo takich rzeczy. Taki fitness board za 10 zł, nieźle! : )
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam pojemniczki na sałatkę i na jogurt, są na prawdę super i zajmują mało miejsca w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mama mi kupiła te pojemniczki, będą niezastąpione jak wrócę na uczelnię. Jeśli chodzi o sprzęt to już trochę tego zebrałam, ale za każdym razem, jak coś się pojawia w Lidlu, to dokupuję jakiś drobiazg :)

    OdpowiedzUsuń
  9. w takie pojemniczki sama bym się chętnie zaopatrzyła :) byłoby w co pakować jedzonko na uczelnię <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam te taśmy i polecam, te pojemniki też są świetne :)

    OdpowiedzUsuń