czwartek, 12 marca 2015

Black panther

Panterka to wzór, który wzbudza wiele kontrowersji. Sama nie wiem, dlaczego zawsze mi się podobał. Miałam już chyba praktycznie wszystko z charakterystyczną panterą zaczynając od bluzek kończąc na bieliźnie. Chyba jeszcze nigdy nie zestawiłam jej w tak rockowym klimacie.
Skóra, masywne czarne buty sprawiły, że wyglądam bardziej na dziewczynę z charakterem niż laleczkę z okładki kolorowego czasopisma. Podoba mi się ta wersja, chociaż przyznam, że czasem lubię wskoczyć w uroczy różowy sweterek z serduszkiem z perełek (ten rym wyszedł zupełnie przez przypadek :D), a włosy związać w warkocz.








Ramoneska - Sinsay
Bluza - H&M (Secondhand)
Spódnica - Stradivarius
Buty - Ray

Zapraszam na Wiosenne Spotkanie Blogerek Beauty!
Jeśli masz chęć dołączyć do wydarzenia, odpowiedz na...

pytanie "Dlaczego kobieta rozkwita na wiosnę?". Prześlij ją na adres mailowy spotkanieblogerekolsztyn@wp.pl
Nie zapomnij o podpisaniu się!


28 komentarzy :

  1. Ślicznie wyglądasz <3 Panterka fajnie tutaj wygląda! Osobiście zastąpiłabym bluzę jakimś topem. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na cieplejsze dni top obowiązkowo, ale póki co jeszcze byłoby mi za zimno! :)

      Usuń
  2. To jednak prawda, że ładnemu i zgrabnemu we wszystkim ładnie. Ja bym chyba tylko postawiła na coś czarnego pod kurtką. Ale spódnica jest pierwsza klasa :)Ja też lubię panterkę i nie mam z tym problemu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miał być tylko czarny t-shirt, ale za zimno :D Dziękuję za komplementy, ale nie przesadzaj kochana :D :*

      Usuń
  3. Fajna ramoneska , też lubię panterkę;)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat źle się czuję w panterkach, ale na kimś mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. każdy deseń, nawet ten w potocznym obiegu wulgarny można ubrać tak, by był elegancki, a cały zestaw miał klasę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, podoba mi się takie zestawienie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba nigdy nie przekonam się do panterki ;) Aczkolwiek buty i kurtka jak najbardziej na plus :)
    http://panda-w-wielkim-miescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja :) + jesteś piękna !

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim wydaniu panterka bardzo mi się podoba! Kurtka super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne włosy!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna i ostatnio bardzo modna Panterka. Bardzo mi się podoba!
    Włosy GENIALNE!

    Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Bardzo ładnie wyglądasz,
    2. Piękne miejsce,
    3. Dobra jakość zdjęć! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ciekawy zestaw, podova mi się !

    OdpowiedzUsuń
  14. kurtka jest przeecudna dopełnia cała stylizacje + obserwuje a jeśli spodoba ci się mój blog to czekam na rewanż :3 http://paranormalgirls3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie macie takie buty, ech :D Chętnie też bym sobie sprawiła, ale na sklepowych półkach widzę tylko czarne i czarne... szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie zestawiona spódnica. Panterka nie jest w tym przypadku kiczowata :)

    OdpowiedzUsuń
  17. What a lovely skirt!

    I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale jeśli komuś się marzą błękitne albo w kolorze pudrowego różu - zaczyna się robić pod górkę. Np. z baletkami mam o wiele prościej - łatwiej znaleźć coś niekonwencjonalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dobra, kontrowersyjny, ale w Twoim zestawie komponuje się wręcz idealnie! cudowna spódniczka, w towarzystwie bardziej stonowanej reszty i proszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń