wtorek, 31 marca 2015

#Lumpeksiara - 1. Kombinezony - NOWY FILMIK NA YOUTUBIE :)

Na youtubie pojawił się nowy filmik. Do super jakości brakuje mi lampy, wprawy w obrabianiu filmików, ale wszystko powolutku :)
Otwieram nową serię #Lumpeksiara, w której będę pokazywała kategoriami zbiory moich rzeczy z secondhandów. Zaczęłam od kombinezonów. Dajcie znać, co chciałybyście zobaczyć z tej serii. Swetry? Spódniczki? :)
 
 
Zapraszam do subskrybowania i łapkowania w górę! To zawsze motywuje do pracy :)
 
Buziaki!


18 komentarzy :

  1. Zawsze się zastanawiam, jakie trzeba mieć oko, żeby wyłapać takie perełki! Ja NIGDY nie znalazłam nic, co tak naprawdę by mi się podobało,a z Twojej kolekcji najchętniej wszystko bym kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To będziesz miała w czym chodzić tego lata :) super jest ten kombinezon granatowy , a te w kropki wygląda jak Beyonce - kiedyś widziałam ją w podobnym :)

    P.S. zapraszam na nowy post u mnie : www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, będzie w czym wybierać :)

      Usuń
  3. a ja nie mam żadnego kombinezonu, a cały czas szukam jakieś fajnego (oczywiscie w sh :D). ten ostatni podoba mi się najbardziej - czarny, klasyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też w tym sezonie udało się upolować piękny kombinezon w Medicine :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezły zapasik na nadchodzące ciepłe dni :) Uwielbiam kombinezony za to, że można z nich zrobić wersję zarówno elegancką jak i sportową!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. O mamoo ile ich masz :) Ja mam jeden, który kupiłam wieki temu i taki, który dostałam. Jakoś nie widzę siebie w kombinezonach, ale podobają mi się, bo są świetną alternatywą dla sukienek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O wow! pokaźną masz kolekcję kombinezonów :-) Marzy mi się jakiś na lato, bo jeszcze nie miałam żadnego ;-) A ten pierwszy kolorowy podoba mi się najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Blog bardzo ciekawy ;)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie ;) na " kawkę Blogową " :D

    http://blogowszystkimevi.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. W jakie dni najczęściej chodzisz ze upolujesz zawsze takie mega ciuchy :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj pod koniec tygodnia :) Czwartek, piątek, sobota... :) Jest taniej niż na początku tygodnia i można znaleźć dużo fajnych ciuchów :)

      Usuń
  10. Zachowujesz sie sztucznie przed kamerą i nie ogląda sie tego fajnie. Ten niebieski kombinezon w kropki jest na Ciebie za mały a ten długi, beżowy w kropki nie pasuje do Twojej figury. Reszta jak na kupione w sh okej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem czy sztucznie ;) Rzeczywiście niebieski (który nie jest w kropki:p) jest troszkę za mały, ale brałam go bez przymierzenia i czeka na swój moment :D Beżowy ma w sobie to coś i na pewno go będę nosić :) W sh nie ma rzeczy idealnych, ale są tam ciuchy unikatowe, których nie nosi połowa miasta :) Dzięki za konstruktywną krytykę (w końcu ktoś normalny:D) i pozdrawiam!

      Usuń