niedziela, 22 marca 2015

Pastel pink and white

Uwielbiam ten sweterek! To jedna z moich perełek z secondhandu :) Idealnie sprawdza się z prezentowanym przeze mnie okryciem. Płaszczyk mam już bardzo długo, a nadal mi się nie znudził. Niestety jego kolor sprawia, że często muszę go prać ^^
Buty wzbudzają wiele kontrowersji. Są masywne, ale za to bardzo wygodne!
Moje obcisłe rurki stały się trochę za luźne. Na razie wstrzymam się z kupnem nowych, bo od jutra 0 słodyczy! Trzymajcie kciuki! Oby spadło kilka kg z wagi i kilka centymetrów z pewnych miejsc :D (Nie wiem jak wytrzymam :D) 
 






 
Płaszcz - F&F
Sweterek - SH
Spodnie - Bershka
Buty - Sequin
Naszyjnik - Sinsay 
 

20 komentarzy :

  1. Aż trudno uwierzyć że te buty są wygodne..wszystko bardzo fajnie do siebie pasuję płaszczyk jak i sweterek bardzo ładny, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny naszyjnik <3 idealnie pasuje do tej stylizacji :) a buty - faktycznie kontrowersyjne :D podobają mi się, ale nie wiem, czy byłabym na tyle odważna, żeby je nosić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Łączę się w walce ze słodyczami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny płaszczyk <3
    pierwsze zdjęcie jest dziwne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna biżuteria i ciekawe buty ;) Spodnie i sweterek - cudo ;) Bardzo udana stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe botki, podobają mi sie! Świetny look!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/03/naszyjnik-i-kolczyki-z-otiencom.html

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nigdy nie mam szczęścia w sh a tu taki łup ... :( obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny sweterek a z naszyjnikiem idealnie pasuje :D
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz rewelacyjnie i buty robią mega pozytywne wrażenie, ciekawa jestem jak się w nich chodzi.
    Ja też muszę zrezygnować na jakiś czas ze słodyczy, bo w marcu to jadłam ich ogromne ilości.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny płaszczyk :)
    zapraszam do mnie --> eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty i płaszcz są the best! :) Ślicznie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny sweterek ;)
    http://paniolimpu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń