niedziela, 1 marca 2015

Ulubieńcy lutego 2015

Luty to był mega aktywny miesiąc. Rozpoczęłam wyzwanie ,,Pompujemy pośladki'' z Tipsforwomen, zaczęłam biegać po mega długiej przerwie. Do mojej małej kolekcji sprzętu sportowego doszły rewelacyjne rzeczy w niskiej cenie. Motywacja nie spadła po kilku dniach, wszystko układa się całkiem dobrze! :)
Nie zdziwi Was, że moim pierwszym ulubieńcem jest pewna aplikacja...
 
1. ...Endomondo
To świetna rzecz, dla osób, które chcą sprawdzać ile przebiegły czy przeszły, ile spaliły kalorii czy jakie było ich tempo. Mnie osobiście aplikacja bardzo motywuje. Jeśli znacie jakieś inne fajne ,,fit'' aplikacje, dajcie znać!
(moje screeny z dzisiejszego biegania -> Instagram)
 
2. Buty Dunlop do biegania
To buty, które kosztowały jedynie 60zł (Biedronka - polecam!), a sprawdzają się rewelacyjnie. Są lekkie, wygodne i tanie. Nie obtarły mnie nawet po pierwszym około 50 minutowym bieganiu :) Nie chciałam bardzo dużo inwestować i udało mi się! :)
 
Uwielbiam takie kolorowe obuwie sportowe!
 
3. Masło orzechowe
MCENNEDY to masło orzechowe z Lidla, które pojawiło się wraz z amerykańskim tygodniem. Akurat ta wersja jest z kawałkami orzechów i uwielbiam ją! Druga jest też pyszna, ale ta skradła moje serce już dawno temu i nie mogłam się doczekać, kiedy znowu się pojawi. Aż 454g kosztuje jedynie około 8zł. Skład całkiem okej, chociaż wiadomo - bywają lepsze.

 4. Krem Green Matowienie Tołpa
Po sporcie i jedzonku przyszedł czas na pielęgnacje. Tym razem tylko jeden produkt, ale naprawdę ULUBIENIEC na całego. Ten krem zdziałał cuda na mojej twarzy już po kilku dniach stosowania. Mam cerę bardzo problematyczną, a on ją ,,uspokaja'', wygładza. Kosztuje 19,99zł i możecie go dostać w Biedronce, ale uwierzcie mi - warto zainwestować!

 
5. Trylogia Dziewiąty Mag
Uwielbiam fantasy. Od dziecka raczej sięgałam po książki z wątkiem magicznym. Harry Potter, upadłe anioły, wampiry, wilkołaki itd. Dawno temu przeczytałam książkę Dziewiąty Mag, po czym wydawnictwo upadło i autorka miała problem z wydaniem kolejnych części. Znalazła nowe, a ja przez jakiś czas zupełnie zapomniałam o całej serii. Teraz do niej wróciłam i jestem w trakcie czytania już ostatniej części. Z całego serca Wam ogromnie polecam! 
 
Opis I części: ,,Ataki trolli, chimer i cyklopów są coraz bardziej zuchwałe. Magiczne kopuły chroniące dziewięć miast tracą moc, smoki zaczynają chorować. Za radą wszechwiedzącej Oriany dwunastu oficerów wyrusza do równoległego świata.

Ariel, lekarz weterynarii i matka ośmiolatki, nie potrafi uwierzyć w słowa tajemniczego Fabiena. Mężczyzna podający się za elfickiego oficera twierdzi, że tylko ona zdoła zaradzić dziwnej epidemii wśród smoków. Czy on oszalał?

Tymczasem Ariel poznaje Croya… Croy jest ogromny. Zielono-złote łuski na jego ciele układają się w fantazyjny wzór. Ma błoniaste skrzydła, krótki i zaokrąglony pysk, jego łapy uzbrojone są w potężne szpony. Pod wpływem dotyku Ariel łuski Croya zmieniają barwę, wtedy on składa ukłon i zaprasza ją do swojego świata. Razem przechodzą przez portal. Komuś potężnemu o czerwonych oczach bez źrenic bardzo się to nie spodoba.''
(źródło: empik.com)
(Autorką książek jest polka, nie dajcie się zmylić :D)
 
6. Film Love, Rosie
Obejrzałam bardzo dużo filmów w lutym. Najbardziej chyba wpadł mi w oko ten i 50 Twarzy Greya, którego lekko przemilczę, biorąc pod uwagę jak wiele wzbudza kontrowersji :)
Obejrzyjcie zwiastun, być może Was też zaciekawi.
(Uwielbiam tę aktorkę za jej rolę w Dary Anioła: Miasto Kości!)
 
 
To by było na tyle, dajcie znać co było Waszymi ulubieńcami, co polecacie i w ogóle :D Buziak! :*
 

25 komentarzy :

  1. Ja chyba skuszę się na Tołpę, ale nawilżającą. Mnie endomondo znajomych wkurza. Ciągle zawalone tablice kto, co, gdzie, ile. Zaraz się znów zacznie, bo idzie wiosna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie praktycznie nikt nie udostępnia :D

      Usuń
  2. kocham endomondo! <3 daje rade gdy biegam/chodzę czy jeżdżę rowerem!
    buty są śliczne! ja swoje kupiłam w 4f, były dwa razy droższe od Twoich i myślałam, że to bajecznie tanio (w nike widziałam buty do biegania za ponad 300).
    masło orzechowe pycha! adrian wsuwa kanapki z masłem orzechowym + dżem z czarnych porzeczek :)
    ten film! jest genialny a zapomniałam o nim w moim podsumowaniu lutego.. eh muszę zapisywać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo widzisz to mamy wspólnych ulubieńców :D Nooo Nike czy Adidas to mają też drogie buciki. Na treningi w domu dorwałam buty Adidasa za około 150zł i są super (jak na znane firmówki to tanio) :)

      Usuń
  3. o tołpie słyszałam masę dobrych rzeczy ;) ale jeszcze nie próbowałam ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę obejrzeć ten film koniecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ten krem z Tołpy kusi mnie oj kusi, a buciki są mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam dokładnie ten sam model butów. Co prawda akcesoria sportowe z biedry nie są aż tak fajne jak te z kolekcji lidla, ale z butów również jestem bardzo zadowolona. Choć na razie wykorzystuje je jedynie na sali treningowej, nie testowałam w terenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. buty wyglądają świetnie!!! trudno uwierzyć, że kupiłaś je w takiej niskiej cenie :D Biedronka jednak jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Co Cię najbardziej motywuje do ćwiczen? Chcesz schudnac czy wyrzezbic sylwetke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motywują mnie metamorfozy innych osób, szczupłe sylwetki koleżanek i zmiany widoczne na moim ciele. Tak naprawdę to bardzo lubię ćwiczyć, ale odkąd pamiętam mam problemy ze zdrowym odżywianiem. W sumie to chciałabym troszkę schudnąć i wyrzeźbić sylwetkę :)

      Usuń
  9. masło orzechowe - uwielbiam (chociaż zwykle zajadam takie domowej roboty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Yes, I follow you on gfc #172, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. widziałam własnie te buty w biedronce. żałuję trochę,że ich nie kupiłam, ale w sumie mam jedne:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie miałam żadnych do biegania :)

      Usuń
  12. Muszę koniecznie przyjrzeć się bliżej temu kremowi, bo bardzo mnie zaciekawiłaś pozytywna opinią :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie prezentują się te buty do biegania, z chęcią również w jakieś zainwestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Love, Rosie" to piękny film, bardzo mi się podobał:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten krem z tołpy bardzo mnie zaciekawił, muszę poczytać więcej na jego temat i pewnie się skuszę. Takie świetne buty za tak niską cenę? Nie dziwię się że je kupiłaś i super, że się sprawdzają :) U mnie marzec będzie aktywnym miesiącem, ponieważ zaczęłam ćwiczyc i póki co robię to każdego dnia :) U mnie też są ulubieńcy, możesz zobaczyć co spodobało mi się w lutym :)

    OdpowiedzUsuń
  16. koniecznie musisz powiedziec cos wiecej o tych nutach z biedronki!!
    co powiesz na wspolna obserwacje???

    OdpowiedzUsuń
  17. Topła jest super ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam te buty, biegam w nich sporo i sprawdzają sie swietnie
    :)

    OdpowiedzUsuń