sobota, 25 kwietnia 2015

Wiosenne Spotkanie Blogerek Beauty w Olsztynie

Dokładnie tydzień temu (18.04.2015r.) miałam okazję wziąć udział w Wiosennym Spotkaniu Blogerek Beauty w Olsztynie, którego byłam również organizatorką. Wraz z Agatą, Asią i Agnieszką  wpadłyśmy na pomysł, żeby spotkać się z innymi dziewczynami, które mają podobne pasje. Udało się!
 
 Spotkałyśmy się w lokalu ,,U Artystów'', w którym panowała przemiła atmosfera. Każdy pracownik okazał się pomocny w rozwiązywaniu nawet najmniejszego problemu.
 
 
Jedenaście dziewczyn zasiadło na swoich miejscach, a przywitała je przepyszna szarlotka z bitą śmietaną! :) Z wyjątkiem Agnieszki, która dzielnie trzymała się swoje diety.
Oprócz szarlotki czekały na nas upominki od wielu wspaniałych firm.
Z pełnymi brzuchami postanowiłyśmy poznać się nawzajem. Każda z nas musiała opisać się trzema rzeczownikami. Towarzyszyły temu ogromne śmiechy :)
 

 
Po żartach przyszedł czas na trochę nauki :D
 
Na początek zagościły u nas Żurnalistka i Kameralna. Monika i Dorota to blogerki, od której każda z nas mogła się czegoś nauczyć. Porozmawiały z nami o pozycjonowaniu, wyglądzie bloga czy o sposobach na zwiększenie statystyk. Monika dodatkowo jest redaktorem naczelnym portalu Kosmeter i przygotowała dla nas fajny upominek. Wylosowała akurat mnie! :) Byłam przeszczęśliwa, bo już raz udało mi się wygrać herbatki w konkursie na Kosmeterze :)
 

 
Kolejnym gościem była przedstawicielka firmy Golden Rose. To przesympatyczna kobieta, która z sercem opowiadała o tym jak firma się zmienia dla klientów i jakie trendy makijażowe będą panować na zbliżający się sezon. Z przyjemnością mi się jej słuchało, a kosmetyki Golden Rose kupowałam i na pewno kupować będę :)
 
 
Na koniec (po dużym obiadku:D) odwiedziła nas przedstawicielka salonu Wosk na Włos, która oprócz kuponów na depilację woskiem (z pyszną czekoladką w środku:D) przygotowała dla nas prześmieszną zabawę. Każda z nas musiała narysować lewą rękę logo firmy. Chociaż starałam się jak mogłam na kartce powstawały same zygzaki :D
 

 
Spotkanie zleciało bardzo szybko, a szkoda, bo z dziewczynami mogłabym gadać i gadać :) Każda z nas jest na swój sposób wyjątkowa :) Mam nadzieję, że zobaczymy się wkrótce!
 


Dzięki dziewczyny za udane spotkanie!
 
 
Dziękuję również pani fotograf za upamiętnienie spotkania :)
 
No i na koniec dziękuję sponsorom i partnerom spotkania za jeszcze bardziej umilenie tego dnia :)
 

11 komentarzy :

  1. Było super :3 organizacja pierwsza klasa - no i darmowe określenie koloru włosów :P

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne spotkanie w niepowtarzalnym towarzystwie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteście najlepsze i pamiętaj, że czekamy na platynowe karty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę to spotkanie bardzo miło wspominał ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrzę, że spotkanie w miłej atmosferze ;) Super !

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog. : ) + obserwuję i zapraszam do mnie. : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję udanego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam już u dziewczyn jakie świetne rzeczy dostałyście :)

    OdpowiedzUsuń