środa, 29 kwietnia 2015

Wiosenne Spotkanie Blogerek Beauty w Olsztynie - Upominki

 Na Wiosennym Spotkaniu Blogerek Beauty w Olsztynie nie tylko atmosfera była świetna. Każda z nas dostała wspaniałe upominki, które będzie mogła testować przez długi okres czasu. Wiele firm zaangażowało się, abyśmy cały dzień chodziły z uśmiechem od ucha do ucha.
 
 Na spotkaniu każda z nas była pochłonięta rozmowami (czyt. ploteczkami), ale w domu od razu zajrzałam do pełnych torebek!
Co w nich się znalazło?
Sprawdźcie sami!

 
Naturalne kosmetyki są w modzie. Żel pod prysznic, hydrolat z róży demasceńskiej i mydło czarna glinka to naprawdę świetne trio :) Nie mogę się doczekać testowania!
 

Kolejne naturalne produkty to raj dla oczu i ciała :) Sól do kąpieli i olejek arganowy potrafią działać cuda.
Sól idealnie sprawdzi się jako peeling pod prysznic, a olejek będzie zbawienny dla moich włosów czy skóry.

Włosów nigdy nie farbowałam, ale produkty wyglądają naprawdę zachęcająco. Dwa pielęgnacyjne i trzy regeneracyjne już niecierpliwią się pudełeczku, aż je stamtąd wyciągnę :)
 

Termoaktywne serum antycellulitowe, kojący balsam-kompres po depilacji i mleczko do ciała to zdecydowanie moje faworyty z upominków od Eveline.
 
Poszewka na poduszkę. Już niedługo zobaczycie ją w całej okazałości! :)
 
Perfumetka Air for you to wyjątkowy i dosyć specyficzny zapach.
 

To właśnie oni przysłali te prześliczne bransoletki! Idealnie trafili w moje gusta :)
 


W torebce znalazły się znane i lubiane kosmetyki. Kto nie zna matowej pomadki czy lakierów do paznokci tej firmy? :)

 Opakowania na kosmetyki to świetna sprawa! :) Buteleczka z pompką sprawdzi się w toalecie, a perfumetka w podróży :)
 
 
Kosmetyki AA otrzymałam właśnie dzięki nim! Sama nie wiem od czego zacząć... :D
 
Firma zaopatrzyła nas w próbki i mydełko - już teraz na ich stronie możecie sami sobie zaprojektować, jakie chcecie kupić :)
 
Oj, poczułam wiosnę! Lekki krem z olejkiem jojoba i bawełną już teraz idealnie się u mnie sprawdza :)

Brakowała mi kremu do rąk. Teraz mam dwa :)
Jeden od:
i drugi od:
 
Torba uratowała mi życie po spotkaniu! :) Teraz pomaga mi w sklepach :)
 
Torba na kosmetyki, a w niej...

+ Kubek, który od razu poszedł do użytku :D A raczej: mój prywatny tester szminki :)
Monika  wylosowała mnie z magicznego koszyczka i dzięki małemu szczęściu trafiły do mnie takie cudeńka od Kosmeter :)

Tutaj ukrywa się kupon do Wosk na włos, ale o tym więcej inny razem! :)
 
Dostałyśmy również zniżki od Love Me Green :) Zapraszam do korzystania:
 

Dziękuję jeszcze raz wszystkim firmom za tak ogromne wsparcie! :) 


9 komentarzy :

  1. ja już jestem w trakcie testów, wypróbowałam większość produktów i niektóre były dla mnie kompletnym zaskoczeniem, jeśli chodzi o działanie :) inne czekają jeszcze w kolejce, ale niebawem pewnie i do nich się dobiorę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo to teraz masz co testować :)

    _____________________________
    minimalist&fashion blog
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. A więc to się kryło w torbie na kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne kosmetyki, a kubek ciągle w użyciu :)

      Usuń
  4. Uuuuuu skarbów moc : ) zazdraszczam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Spotkanko widzę się bardzo udało :) Miłych testów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Spotkanie widać, że udane. Świetne upominki ;) .

    OdpowiedzUsuń