sobota, 2 maja 2015

Recenzja poduszki Vinnst + poznajcie mojego pieska!

Wygoda to podstawa! - mówiła mi zawsze mama. Idziesz na imprezę - weź na zmianę wygodne buty, kupujesz jakiś ciuch - patrz, aby było Ci później wygodnie.
Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo często zwracam uwagę na wygodę. Nie ważne czy chodzi tu o miękkość materaca, sportowe buty czy spodnie.
Niedawno musiałam wziąć pod lupę coś, co dosyć ciężko ocenić, a mianowicie - poduszkę.
Na szczęście mam eksperta od tych spraw, zobaczcie sami!
 


,,Vinnst powstało z pasji do designu i stylu. Uwielbiamy otaczać się pięknymi rzeczami, więc postanowiliśmy podejść do tego dosłownie. W naszym sklepie oferujemy oryginalne poduszki, które sami projektujemy. Dzięki temu nasze produkty są niepowtarzalne i wyjątkowe. Każda poduszka powstała od serca i cieszymy się, kiedy każda z nich znajdzie swój dom. Pokochaj nasze poduszki tak jak my i dziel się tą miłością z innymi.''
 
A jak jest naprawdę?

 
Poduszka Vinnst jest miła w dotyku, mięciutka i spodobała się najbardziej rygorystycznemu jury! ;) Uwierzcie mi lub nie, ale ten uroczy piesek na byle czym się nie położy :D
 

 
Skandynawski styl urządzania domu jest teraz bardzo popularny.
Z początku nie byłam zauroczona tym wzorem, ale później uznałam, że ta prostota ma coś w sobie. Zwykłe czarne tło i białe plusy to coś, co raczej mi się nie znudzi ;)
Tutaj ją znajdziecie -> KLIK
 
Jedynym minusem jest cena - 45zł. Jak dla mnie to zdecydowanie za dużo na poduszkę. Na promocji jednak możecie je dorwać nawet za 30zł/szt. W sklepie znajdziecie mnóstwo wzorów i kolorów.
Do tego macie fajny rabat -10% do końca maja! :)
 

 
 
 
A Wy jesteście za skandynawskim stylem czy przeciw? :)
Jakie poduszki królują u Was w domu? :)

11 komentarzy :

  1. Mi się podoba seria zwierzaki w sweterkach, a piesek chyba zaakceptował prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też szaleję na punkcie tej serii i kiedyś na pewno kupię sobie jakieś poduszki z tej serii w brązie :D

      Usuń
  2. ja jestem jak najbardziej za skandynawskim stylem :) uwielbiam takie klimaty :D ! a podusię masz śliczną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaaa i piesek jest WSPANIAŁY ! <33333

    OdpowiedzUsuń
  4. Racja, skandynawski styl jest teraz bardzo modny. Cudowny psiak!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi serce skradły jelonki i folkowe poszewki ;) A co do psa to cóż ... Mój pies uznał, że poduszka jest jej i czasem mam o to wojnę .... ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. heh ja również mam cocker spaniela, mała łobuziara

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygoda jest najważniejsza :)
    Jaki słodki piesek, a poduszka wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń