poniedziałek, 1 czerwca 2015

Perfumy - jak wybrać idealny zapach?

W Internecie możemy znaleźć wiele testów, które niby mają dobrać nam idealny zapach. Czasami uda im się trafić w nasz gust, czasem nie. Moim zdaniem najlepiej olać takie testy i zdać się na siebie.
Oto kilka moich rad, którymi sama się posługuje, gdy wybieram zapach :)
 
1. Nie kupujmy perfumy w ciemno!
Jakiś czas temu dostałam perfumy na spotkaniu blogerek - Noemi Air for you od Bexperss. Po przeczytaniu jakie zawiera nuty głowy, serca i nuty bazowe uznałam, że to zapach dla mnie. Z początku zapach rzeczywiście mnie zaintrygował, ale na moim ciele sprawdza się fatalnie. Utrzymuje się całkiem długo, ale teraz niestety muszę znaleźć mu inne zastosowanie :(
Jedynym plusem jest fajne opakowanie, które można wrzucić do torebki ;)

2. Sprawdźmy zapach perfumy na ciele, a dopiero potem decydujmy o zakupie.
Panie w sklepach zazwyczaj dają nam powąchać perfumy na jakiś ,,małych papierkach''. Najlepiej jednak zobaczyć jak perfumy zachowują się na naszym ciele. Dokładnie przemyślmy czy ten zapach jest dla nas czy też nie. Tym bardziej, że perfumy z reguły to większy wydatek.
 
3. Odczekaj i poznaj każdą nutę zapachu.
Perfumy inaczej pachną od razu po pryśnięciu na skórę, a inaczej po około 30 minutach. Warto też poczekać z zakupem na drugi dzień i sprawdzić czy perfumy przez nas wybrane długo się utrzymują na skórze czy też nie :)
 
4. Zdaj się na siebie :)
Bez względu na to co inni powiedzą, polegaj na swoim instynkcie. Rok temu szukałam lekkiej i słodkiej mgiełki na lato. Pani za ladą doradziła mi perfumy brzoskwiniowe z serii Natural Line. Oczywiście jak głupia jej zaufałam. To był ogromny błąd. Perfumy są o wiele za słodkie i ciężkie! Dobrze, że nie były drogie. Następnym razem kupię mgiełkę z Avonu, które zawsze super mi się sprawdzały w letnim okresie :)


Obecnie moimi ulubionymi perfumami są Beyonce Rise i Avon Instinct :) W pokoju stoi ich jeszcze kilka, ale zdecydowanie one są moimi faworytami.

A Wy jakich perfum używacie i czym kierujecie się przy ich zakupie? :)


Udanego tygodnia, buziaki!
 

9 komentarzy :

  1. a moja perfumetka przypadła mi do gustu. chciałam kupić jej droższy odpowiednik, jednak się pomyliłam i zamiast wziąć HEAT wzięłam HEAT RUSH. (swoją drogą, dlaczego te nazwy są tak podobne?!). mimo to heat rush nawet mi się podoba, więc jakoś wypsikam 100ml i kupię właściwe :D
    no tak - przy zakupie rownież patrzę na cenę - strony typu tagomago.pl oferują bardzo korzystne ceny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heat jest świetna :) Ja nawet nie wiem co jest odpowiednikiem mojej :D Tagomago? Nigdy nie słyszałam o tej stronie, zaraz zerknę :D

      Usuń
  2. Ja mam swój ulubiony i przeważnie tylko je kupuje :)

    ___________________
    Fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ukochany zapach to DKNY Be Delicious. Tuż za nimi jest Davidoff Cool Water.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zwykle kupuję perfumy, które widziałam już u kogoś innego i mogłam ich wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulujemy bloga prowadzonego z pomysłem ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja przed zakupem perfum zawsze staram się o próbkę, na allegro jest ich pełno, koszt 10zł, a przynajmniej mamy pewność, że jeśli nam nie podpasują, nie będziemy się z nimi męczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uwielbiam słodkie zapachy! <3 zwracam też uwagę na flakonik, ale to na ostatnim miejscu haha :D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię delikatne kwiatowe zapachy i tylko takich uzywam :)

    OdpowiedzUsuń