wtorek, 21 lipca 2015

Girl in snapback

Połączenie sportowego stylu z bardziej eleganckim to coś co lubię. 

Zdaję sobie sprawę, że nie każdemu się to spodoba, ale przecież w życiu ważne jest to, żeby być sobą. Czasami zbyt często skupiamy się na tym, żeby wzbudzać podziw innych ludzi. Po jakimś czasie zauważamy, że to jest zgubne i nie podobamy się sami sobie.

Chcesz nosić masywne glany? Czemu nie! 
Jesteś zakochana po uszy w ogromnych kapeluszach? Noś je! 

Bądźmy sobą.















Snapback - Sinsay
Sukienka - Secondhand
Naszyjnik - Lidl
Buty - kupbuty.com





27 komentarzy :

  1. Buciki przykuły moją uwagę najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne i do tego bardzo wygodne! :)

      Usuń
  2. a mnie się bardzo podoba, choć sama mam inny styl <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, też zaczęłam nagrywać :) Chętnie obejrzę i Twoje lookbooki :)
    Długo już działasz na YT? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie masz piękne dłuuuugie włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze napisane, bądźmy sobą i wybierajmy, to co nam pasuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna sukienka;)

    Mogłabyś poklikać u mnie w linki lub banery?:)

    Zapraszam do nas:)
    Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. super strój jednak ja bym odjęła czapkę :)

    Zapraszam serdecznie do siebie! : *
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się bardzo podoba! sama często mieszam style :D szczególnie latem ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty mają przepiękny kolorek! Bardzo odważna i oryginalna stylizacja! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka super:) ale włosy najlepsze!:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja piękna i najpiękniejsza :*

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz :) ta sukienka jest świetna ! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo Ci ładnie :) świetne masz buty i te Twoje piękne włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Buciki wyglądają pięknie :) chociaż sukienka też bardzo ładna! :)
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna stylizacja, ostatnie zdjęcie najładniejsze :)
    Chętnie bym zaobserwowała ale u mnie coś się popsuło w przeglądarce bodajże i niestety nie widzę u nikogo opcji "obserwuj" :( Może ty mnie zaobserwujesz? Będzie łatwiej :)
    www.cukrowa-ksiezniczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się zakochałam w Twoich włosach <3

    Zaczynam obserwować i zapraszam do obserwacji mojego bloga: http://dosiadudkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale mega buty! Ja bym się w takich od razu zabiła. A tak serio nie znajdę sobie nigdy dobrych butów bo na obcasie muszę 35 szukać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom są naprawdę wygodne :) Ja noszę 39-40 i często jak zostają jakieś rozmiary butach po promocji to zazwyczaj te wysokie albo bardzo małe :D Próbuj, polecam strony czasnabuty.pl lub kupbuty.com :)

      Usuń
  18. Świetny styl,cudowne włosy!

    OdpowiedzUsuń