piątek, 31 lipca 2015

I'M A GOOD GIRL

Biel i kobalt to zdecydowanie hity tego lata (szczególnie w połączeniu). Dodatkowo chyba każda z nas pokochała już popularną koronkę. 
Oto mój pomysł na ujęcie tego ,,modowego szaleństwa'' w dużo tańszej wersji :) Zgadnijcie czemu ;) 



Swoją drogą muszę przyznać, że bardzo rzadko widujecie mnie w tak dziewczęcym i słodkim wydaniu. W sumie sama rzadko się w nim widuję. 
No, ale chyba każdy z nas ma ,,50 twarzy'' (aż chce się powiedzieć Grey'a^^). Czasami musimy skoczyć w wygodny dres, a czasem w suknie balową i to w 100% normalne. 








Sukienka/Dress - Secondhand  
Naszyjnik/Necklace - Lidl (przecena z 26zł na 5zł ;o)


Podobam Wam się w takim wydaniu? :) Dajcie znać czy chcecie filmik do tego zestawienia :) 
Udanego wieczoru! 

18 komentarzy :

  1. Przepięknie! Wyglądasz tak romantycznie i niewinnie :) Miła odmiana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba! :* Następny look będzie totalnym przeciwieństwem haha :D

      Usuń
  2. Ale piękna sukienka, też mi się taka marzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne miejsce!

    _____________________
    fashionblogger
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia, fajnie znaleźć taką śliczną sukienkę w sh :)

    OdpowiedzUsuń
  5. urocza sukienka, bardzo dziewczęca:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza sukienka, ale moją uwagę najbardziej przykuł naszyjnik - jest genialny!
    Zapraszam do siebie - KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz mega długie włosy ;) śliczne są

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pod koniec wakacji muszę obciąć z 10cm :)

      Usuń
  8. Themissydi - dziękuję Ci za komentarz u mnie. Dokładnie! Grunt to myśleć o sobie i realizować się w dziedzinie, którą kochamy. Jestem zdania, że studia nie są dla wszystkich, to raz, a dwa, że jeśli ktoś jest pewien tego, że ma inny pomysł na siebie i chce się w tym kierunku spełniać, to powinien iść tą drogą. Trzymam kciuki za Ciebie, mam nadzieję, że wszystko uda się po Twojej myśli! :-* Pozdrawiam ciepło, Kinga

    PS: Biel i kobalt to duet doskonały!

    OdpowiedzUsuń
  9. No mam nadzieje, ze mi się uda ten powrót; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sukienka :) Biel tego roku jest tak modna, że na moim ślubie panie też miały białe sukienki :) Na szczęście ja miałam kremową (cywilny).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Rzeczywiście biel znowu robi się bardzo modna, szczególnie w okresie letnim jest na nią szał :) Na cywilnym to nie tak źle, ale na kościelny głupio by mi było założyć białą sukienkę na czyjeś wesele :)

      Usuń
  11. Piękne zdjęcia, letnia sceneria i biała sukienka,uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń