niedziela, 26 lipca 2015

Midi dress from secondhand + MIDI INSPIRACJE

Sukienki midi to coś czego zawsze unikałam. Bałam się, że będą mnie pogrubiać i po prostu będą na mnie źle leżeć. 
Wszystko to trwało do momentu aż moją pierwszą sukienkę midi znalazłam w secondhandzie. Myliłam się. Dzięki niej polubiłam moje kobiece kształty. Sukienki tego typu wyszczuplają sylwetkę, a ich długość pozwala na ubranie ich w wiele miejsc. Pasują do szpilek i zwykłych trampek.

Moją pierwszą midi sukienkę możecie zobaczyć już na zdjęciach poniżej. Mam też jeszcze dwie (również z secondhandu), które z przyjemnością pokażę Wam w jakimś fajnym zestawieniu.










Poniżej znajdziecie kilka świetnych inspiracji z midi sukienkami czy spódnicami. 








Bądźcie czujne! :) Dzisiaj prawdopodobnie pojawi się nowy filmik na youtubie :) 
Buziaki! 




19 komentarzy :

  1. Bardzo mi się podobają spódniczki midi, ale tylko na kimś. Sama niestety wiem, że nie czułabym się dobrze w tym fasonie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z midi trzeba uważać, niestety ta długość nie pasuje każdemu, chodź jest bardzo efektowna.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie wszystkim, ale ja się w nich zakochałam! :)

      Usuń
  3. Z midi trzeba uważać, niestety ta długość nie pasuje każdemu, choć jest bardzo efektowna.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę Ci powiedzieć, że masz świetny tyłek:D
    http://paniolimpu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dzięki :D Takiego komentarza się nie spodziewałam :D

      Usuń
  5. uwielbiam tej długości spódnice, ale warunek konieczny muszą być dopasowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna sukienka, bardzo lubię azteckie wzory, choć takie dopasowane kiecki nie na moją figurę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jak sukienka, ale... Jaka PUPA *.* :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownaa sukienka!:)
    Ogladam na yt ;)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz świetnie w tej sukience, twoja figura idealnie pasuje do tego typu looku :)
    Wzory na sukience pewnie przyciągają wzrok wszystkich na ulicy :)
    Pozdrawiam, http://pallmathesecond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię midi, ale o kształcie A :)

    OdpowiedzUsuń