piątek, 3 lipca 2015

14 komentarzy :

  1. Ja się nigdy nie wstydziłam kupować w lumpeksach :P zawsze kupowałam i będę kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd pochodzisz??? W sensie gdzie mieszkasz???

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd pochodzis??? W sensie gdzie mieszkasz???? 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny vlog ! :) ja też nie wstydzę się lumpeksów, ani żadnych sklepów "no name", którymi niektórzy gardzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) To super, tak powinno być :D

      Usuń
  5. Bardzo cieszę że trafiłam na Twòj film na yt a potem na blog😄 uwielbiam robić zakupy w lumpeksie 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, miło mi bardzo! :) To piąteczka!

      Usuń
  6. W jakie dni najczęściej chodzisz do lumpa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 90% czwartek, piątek, sobota (jeśli w poniedziałki są dostawy) :)
      Ostatnio mi się zdarza jak szukam czegoś konkretnego to w dzień dostawy lub dzień po:)

      Usuń
  7. To ciekawe, bo już któryś raz spotykam się z opinią, że zakupów w lumpeksach można by się wstydzić - ja osobiście zawsze słyszałam od znajomych, że tam są fajne rzeczy, niepowtarzalne i tanio i dlatego sama zaczęłam chodzić i zawsze się tym chwalę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też się tym obecnie chwalę, ale kiedyś tak nie było :) w sumie to czasem nawet dzisiaj niektórzy mówią mi, że się wstydzą, co bardzo mnie dziwi :)

      Usuń
    2. No ja też się tym obecnie chwalę, ale kiedyś tak nie było :) w sumie to czasem nawet dzisiaj niektórzy mówią mi, że się wstydzą, co bardzo mnie dziwi :)

      Usuń
    3. No ja też się tym obecnie chwalę, ale kiedyś tak nie było :) w sumie to czasem nawet dzisiaj niektórzy mówią mi, że się wstydzą, co bardzo mnie dziwi :)

      Usuń