niedziela, 2 sierpnia 2015

Bitch Better Have My Money

Kolejna sukienka z lumpeksu w zupełnie innej odsłonie. Na ostro ;)
 Na zdjęciu widzę dziewczynę z charakterem, która potrafi walczyć o swoje. 
Taka jestem. W uroczej sukience z koronką czy galaxy :)

Bez względu na to co mówią inni, też powinniście potrafić bronić swojego zdania i tego jacy jesteście. 
Posiadanie charakteru oczywiście nie równa się z byciem chamskim. Nie jesteś kimś obrażając wszystkich dookoła. Nie musisz dążyć do celu po trupach. Znajdź równowagę. Walcz o swoje, miej gdzieś hejterów, idź z podniesioną głową i uśmiechem na twarzy. 

Z tym kojarzy mi się właśnie piosenka Rihanny - Bitch Better Have My Money. Uwielbiam tę kobietę za jej talent muzyczny :)









Sukienka/Dress - Secondhand 
Naszyjnik/Necklace - Allegro
Buty/Shoes - Kupbuty.com

____________________________________________
Przy okazji to mój 100 post :o Dziękuję tym, którzy są tu ze mną i czytają moje wypociny czy oglądają zdjęcia :) 



58 komentarzy :

  1. fajna sukienka.. jeszcze nigdy takiej nie widziałam :D

    www.DULCESCRUJIENTES.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie miałam to pisać;)
      Super!

      Usuń
    2. Dziewczyny nic tylko chodzić do lumpeksów i szukać :D
      Też nigdy takiej wcześniej nie widziałam, ale jak ją znalazłam to od razu pomyślałam, że muszę ją mieć :) Lubię oryginalne ciuchy :)

      Usuń
  2. WOW! Wycięcia w tej sukience są świetne ♥
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. bomba! sukienka na Twoją figurę,definitywnie! :) wyglądasz bosko <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Haha dzięki :D Miła odmiana, bo ludzie często mi mówią, że wyglądam na 16 lat, a to nie jest sexy :D

      Usuń
  5. Ładnie !:)


    ______________
    Fashionblogger
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sukienka! Dobrze wygląda z ciężką biżuterią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna sukienka! podoba mi się jej krój :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądają te 'wiązania' w sukienkach!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: SŁODKO-FORMALNY STRÓJ, czyli do biura, ale inaczej - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez nich sukienka byłaby zbyt prosta :)
      W szafie już czeka na mnie kolejna, również z takim wiązaniem :) Nie mogę się doczekać aż ją ubiorę :)

      Usuń
  9. Genialna sukienka ! Też często lubię szukać ciuszków w lumpeksach jednak rzadko mam szczęście i znajduję coś wyjątkowego ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami trzeba czasu i zawziętości :)

      Usuń
  10. Wow sukienka jest świetna, dobrze napisanie!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ Ty masz figurę kobieto! :) Pięknie Ci w tej oryginalnej sukience :) Czasem chodzę po SH ale rzadko bywam w Polsce, a tu w Niemczech się nie opłaca zwyczajnie bo za drogie są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, ale jednak do super figury jeszcze mi sporo brakuje :D No tak, jeśli jest drogo to kompletnie się nie opłaca :) Może w małych miastach jest taniej tak jak u nas w Polsce?:)

      Usuń
  12. Sukienka jest świetna, taka inna, niebanalna! Wyglądasz w niej cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba widziałam ją w filmie z lupami z Sh ☺ fajne rzeczy znajdujesz ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy fason i print:) przynajmniej możesz być pewna, że nie spotkasz innych tak samo ubranych dziewczyn:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zauroczyła mnie sceneria :) Ciekawa sukienka!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. drapieżnie i z pazurem!
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. O wielki + za inspiracje muzyczne ! Mamy coś wspólnego :D

    http://nammaniee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna sukienka i oczywiście całość prezentuje się genialnie pozdrawiam! ;**

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny post, nie sposób się z Tobą nie zgodzić :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super post. Stylizacja jest boska co prawda nie gustuję w czymś takim,ale ty wyglądasz fenomenalnie. :-)

    Zapraszam do mnie. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/pudrowy-roz.html

    OdpowiedzUsuń
  21. oo wygladasz przewspaniale1^^
    Pozdrowienia ze słonecznego Sopotu! :*
    http://dorey-doorey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. to naprawdę ważne, aby mieć woje zdanie i umieć go bronić sposób kulturalny i stanowczy.

    OdpowiedzUsuń
  23. ja nie mam figury, by nosić tak wycięte sukienki:(

    OdpowiedzUsuń
  24. WOW! Ta sukienka jest porpostu GENIALNA! <3 Ale perełkę upolowałaś w SH, zazdroszczę ;)
    Fajny blog, obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna sukienka ♥
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Szalona sukienka :) Podoba mi się :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  27. czy sukienka juz taka byla, czy tez przerobilas ja ?:> pozdrowienia Galaxy Dziewczyno z Charakterem :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka już taka była oryginalnie :)

      Usuń
  28. Odważnie, ale bardzo Ci to pasuje :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękna sukienka! Ja również jestem zdania, że należy bronić własnych racji, a nie ciągle podążać ślepo za innymi :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super sukienka i juz nowy pomysl diy rodzi sie w mojej glowie :)

    www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajna jest ta sukienka!
    dobry pomysł z okularami, plus za konsekwentnie "złotą" biżuterię.
    Lubię, kiedy i bransoletka i naszyjnik są utrzymane w tej samej tonacji kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  32. O matko! Dziewczyno jak Ty wyglądasz! Padłam z zachwytu! Ta sukienka + masywny wisiorv = idealna stylizacja! Bomba!!
    Tradycyjnie skromnie zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super sukienka,świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny blog, obserwuje I pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo podobają mi się te buciki :)

    OdpowiedzUsuń