poniedziałek, 31 sierpnia 2015

#Lumpeksiara - 2. Sukienki (cz.1)


Wczoraj pojawił się na moim kanale na YouTubie nowy filmik :) 
Kolejna część Lumpeksiary powstała przy pomocy nowego statywu :) Brakuje mi jeszcze dobrego oświetlenia, ale wszystko przyjdzie z czasem :) 
Bądźcie wyrozumiali, bo deszczowa pogoda za oknem zdecydowanie mi tego nie ułatwiała.

Dajcie znać jeśli polecacie jakiś sprzęt, który będzie mi pomocny w dalszej pracy. Planuję zmienić też program do obróbki filmów, ale mój laptop buntuje jak może :( 

No i wyczekujcie kolejnego filmiku, bo już niedługo dalszy ciąg moich sukienek z lumpeksów :)


Podobało się? Subskrybuj! :)

___________________________________________________

15 komentarzy :

  1. Uroczy film i widać, że fajna z Ciebie osoba:)
    Świetne sukienki, pierwsza i siódma najbardziej mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo miło :) Akurat siódmą sprzedaję :D

      Usuń
    2. masz jakąś stronkę na której chcesz sprzedać tą siódmą sukienkę ?

      Usuń
    3. Sprzedaję na vinted.pl oczywiście jako themissydi :)

      Usuń
    4. Mogę poprosić jakiś link ? Bo nie wyszukuje mi po nazwie :)

      Usuń
    5. Link do vinted.pl? :)

      Usuń
    6. http://www.vinted.pl/members/126334-missydi Machnęłam się jest samo missydi :D

      Usuń
  2. Dwie pierwsze świetne ! :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne !


    ________________________
    Fashion,makeup i
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To sú krásne šaty, hlavne tie prvé! :)
    Simimaus

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie oglądam filmik i już obserwuję także bloga :) Też lubię szperać w SH, czasami znajdą się takie perełki, że nikt by nie pomyślał. Pozdrawiam!

    -------------------
    http://100-twarzy-magdaleny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te sukienki, ja również jestem wielka fanka second handów :) To najlepsze sklepy na Ziemi :)
    Pozdrawiam, http://pallmathesecond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dokładnie :D Zawsze jak ktoś mnie się pyta, gdzie jakiś ciuch kupiłam to odpowiadam: w najlepszym sklepie :D

      Usuń
  7. Świetne rzeczy :* zapraszam do siebie ponieważ dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze zazdrościłam lumpeksowych sukienek, bo nie umiem szukać:(

    OdpowiedzUsuń