środa, 26 sierpnia 2015

Recenzja: Krem BB Soraya So Pretty!

Krem BB to dla mnie totalny must have na lato. Dzięki niemu nasza skóra może trochę odpocząć. 
Jak sprawdził się u mnie krem marki Soraya?




Krem ma lekką i przyjemną konsystencję. Łatwo rozprowadza na twarzy. Nie wysusza cery, a wręcz przeciwnie - nawilża ją. Dodatkowo chroni naszą twarz przed słońcem (zawiera filtr SPF10). 
Ten produkt zdecydowanie pokaże nam piękną stronę naturalnego wyglądu.


Producent zapewnia nas, że jest to 10w1. Czy na pewno?

Produkt powinien gwarantować nam:
- Nawilżenie - zgadzam się :)
- Wygładzenie - zdecydowanie zauważalne :)
- Ochronę przed UV. Zawiera filtr SPF 10. - wiadomo, że tak ;) 
- Matowość - niestety produkt nie matowi cery :) 
- Poprawę kolorytu - zauważalne również
- Ukrycie niedoskonałości - nieźle sobie radzi jedynie z lekkimi niedoskonałościami
- Pielęgnacyjny komfort - mimo wszystko nie rezygnuje z kremu, ale i bez niego myślę radziłby sobie z nawilżeniem (mam tłustą cerę)
- Perfekcyjny wygląd - ktoś w ogóle wierzy jeszcze w perfekcje? :D
- Naturalność - zdecydowanie!
- Promienność - zgadzam się! 



Warto wspomnieć również o przyjemnym zapachu tego kosmetyku. Czasem ma to ogromne znaczenie :) Zupełnie inaczej się nakłada produkt, gdy przepięknie pachnie. Oczywiście jest to sprawa subiektywna.


Produkt spełnił moje oczekiwania. Nawet jeśli nie sprawdziło się 10 gwarantowań producenta, jego zalety stanowczo mi wystarczą :) Myślę, że widzę się z nim pierwszy, ale nie ostatni raz :)

Cena: 18zł/50ml


Dajcie znacz czy testowałyście ten produkt i jakie kremy BB mi polecacie :) Buziaki! 

17 komentarzy :

  1. Jeżeli produkt nie matowi cery, to znaczy, że dla mnie na pewno się nie nadaje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie mam odwagi go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj :) Ja też nie mogłam się przełamać, a teraz żałuję, że tyle zwlekałam :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawi mnie ta linia kosmetyków, szczególnie balsamy :D Obecnie używam kremu BB z Eveline, ale jest średni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała linia przepięknie pachnie :) Miałam jeden balsam i całkiem fajnie się sprawdził :)
      Produkty typu BB czy CC z Eveline w ogóle mi się nie sprawdzają niestety :(

      Usuń
  4. właśnie przymierzam się do zakupu:) śliczny naszyjnik:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Dzięki i również pozdrawiam! :)

      Usuń
  5. Obecnie używam kremu BB z Ziaji i moim zdaniem jest bardzo dobry, sprawdza mi się idealnie. Wcześniej używałam kremu z Eveline i także się nie zawiodłam. O tym nie słyszałam, jednak może gdy skończę mój obecny, to zdecyduję się na niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo krem BB z Ziaji? :) Nie słyszałam :) Koniecznie muszę sprawdzić :)

      Usuń
  6. Jeśli nawilża to u mnie by się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ten kremik :) Super blog! Obserwuję :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam go, ale leży gdzieś schowany - trochę mu nie ufam :D btw, nie stosuję takich kosmetyków

    OdpowiedzUsuń