niedziela, 6 września 2015

#Lumpeksiara - 2. Sukienki (cz.2)

Kolejna część serii Lumpeksiary nadchodzi! :D 

Cieszę się, że dla wielu z Was się ona podoba, bo 2-3 minuty filmu to kilka godzin ciężkiej pracy. Najpierw przebieranie się, nagrywanie, konwertowanie, obrabianie, zapisywanie i wrzucanie na kanał :) Mimo wszystko bardzo to lubię i nie przeszkadza mi, że jest to czasochłonne :) 

 W nowym filmiku przedstawiam kolejne sukienki, które kupiłam oczywiście w secondhandach. Dwie z nich są na sprzedaż (jeansowa i koronkowa biała), więc jeśli jesteście zainteresowane to piszcie :) 


Zapraszam do subskrybowania, jeśli filmik przypadł Wam do gustu :) 
Gdy będzie Was już 500 zrobię jakieś fajne rozdanie dla Was :)

___________________________________________________


14 komentarzy :

  1. Świetne są te sukienki ❤

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne :)
    ja w piątek upolowąłam świetną sukienkę nową z metką za 5 zl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo ekstra :D Koniecznie musisz mi pokazać :D

      Usuń
  3. oj tak zmontowanie filmiku wymaga sporo pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta brązowa jest na prawdę śliczna :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie łupy to ja mogę oglądać i oglądać. Super :)

    OdpowiedzUsuń