niedziela, 27 września 2015

Recenzja: Podwójny program liftingujący okolicę oczu Anew Clinical Eye Lift (Avon)

 Podwójny program liftingujący okolicę oczu Anew Clinical Eye Lift z Avonu
Produkt, który albo zachwyca albo rozczarowuje. 
Krem i żel w jednym opakowaniu. 
Cena regularna niczym z kosmosu, cena po promocji zaskakująco niska.
 Co o nim sądzę? 
Czytajcie dalej :) 




Jako konsultantka Avon z przyjemnością testuję nowe produkty tej marki . Moja okolica oczu jest dość problematyczna - widoczne cienie, lekkie zmarszczki. Zmierzała się z niejednym produktem. Wiele z nich to totalnie wypały. Ten produkt zaskoczył mnie naprawdę pozytywnie.

,,Dwufazowy lifting okolic oczu stworzony specjalnie dla potrzeb górnej i dolnej powieki. Żel na górne powieki z technologią 'Dimensional Lift' działa 
w trzech kierunkach, umożliwiając podciągnięcie 
i napięcie skóry, a także wzmocnienie jej od środka przez stymulację produkcji kolagenu 
i elastyny. 
Krem pod oczy opracowany w oparciu o Technologię 'Derma-Refine' stymuluje metabolizm komórkowy, wzmacniając skórę i przywracając jej właściwą gęstość dzięki czemu 'worki' pod oczami znikają, 
a opuchlizna, cienie i zmarszczki stają się mniej widoczne. 
Program liftingujący okolice oczu to dwie formuły w jednym słoiczku. Stosowane razem zapewniają 
podniesienie powiek, redukcję zmarszczek 
i likwidację opuchnięć. ''


Produkt składa się z dwóch części - kremu pod oczy i żelu na górną powiekę.

Krem pod oczy ma lekką konsystencje, szybko się wchłania. Po wklepaniu jego w skórę, zmarszczki stają się mniej widoczne. Dzięki niemu skóra jest nawilżona i napięta, a po dłuższym stosowaniu widać jej wyraźne odżywienie. Zauważyłam to nie tylko ja, ale również moja mama, u której zmarszczki są zdecydowanie bardziej widoczne (wiek robi swoje:)). U niej również krem poprawił stan skóry, chociaż wiadomo - zmarszczek nic w 100% nie zlikwiduje. 

Żel na górną powiekę nie do końca mnie zachwycił, ponieważ między innymi bardzo wolno się wchłania. Przy nałożeniu zbyt dużej ilości produktu kolorowe kosmetyki się na nim rolują. Nakładam go w mikroskopijnych ilościach, wiec zużywa się go bardzo niewiele. Muszę znaleźć sposób co z nim zrobić po skończeniu kremu. Nie zauważyłam również podniesienia powieki, ale może dlatego, że moja skóra jest w tych okolicach napięta i nie dała mi jeszcze popalić :) 


Mimo rozczarowania żelem uważam, że naprawdę warto kupić ten produkt na promocji. Kosztuje wtedy około 10-12 zł :) To niewiele, tym bardziej, że całe opakowanie starcza nam na dobrych kilka miesięcy. Niestety jego regularna cena to około 60 zł. 


Dajcie znać czy kiedyś używałyście tego produktu i jakie kosmetyki pod oczy polecacie :) 

12 komentarzy :

  1. Moja mama jest z niego również zadowolona, zamówiła już drugie opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja tak samo :) Już drugie opakowanie męczy :D

      Usuń
  2. nie miałam go i raczej się nie skuszę. moim ulubieńcem pod oczy jest dyniowy krem multifunkcyjny organique <3 cena jest wysoka, ale za taką jakość -polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo koniecznie muszę się jemu przyjrzeć :)

      Usuń
  3. Nie mam cieni pod oczami, czasami o poranku borykam się z niewielką opuchlizną, która schodzi w ciągu dnia. Zaczęłam jednak używać kremu pod oczy, ponieważ zauważyłam pierwsze zmarszczki. Po wielu próbach znalazłam niezły produkt w rewelacyjnej cenie - Lirene. Fajnie nawilża i nie rujnuje portfela ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej zaskoczyła mnie jego forma, taka duo :) Cena zaporowa jak na Avon. A ja na razie stosuję krem z Bioliq pod oczy i żle z Yves Rocher.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używałam :-) przeważnie używam zwykłego kremu pod oczy z ziaja :-) Ale planuję zakup czegoś z wyższej półki gdyż latka lecą ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz cudowne paznokcie, wyglądają obłędnie szczególnie ten pastelowy kolor i kropeczki :)

    Kremu nie uzywałam, ale dosyc ciekawie się prezentuje.
    Ja aktualnie testuje krem z Ziaji Bio-żel pod oczy i na powieki zmniejszajacy obrzęki szałwiowy i przekonam się za kilka tygodni jaki jest, bo niedawno sobie go kupiłam, ale podoba mi się jego konsystencja taka żelowa i czasami mam wrażenie, że tak fajnie chłodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moja mama korzysta i nie narzeka :) ja jakoś mało używam kosmetyków ;)
    http://rozkminyxdziewczyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szukam mojego idealnego kremu pod oczy więc przetestuje;)
    pozdrawiam cieplutko :)) 
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny blog :) Chyba zakupię ten krem bo ostatnio mam zajęcia na studiach na 8 :( i ogromne wory pod oczami.

    Pozdrawiam i zapraszam kochana do siebie :) !

    OdpowiedzUsuń