poniedziałek, 19 października 2015

Kosmetyczne nowości

Nie trzeba być wielkim fanem kosmetyków i makijażu, żeby po prostu dbać o siebie. Każda kobieta powinna znaleźć czas tylko dla siebie.
Uwielbiam testować nowe produkty, więc dzisiaj przychodzę do Was z nowościami :) 






Zestaw lakierów z Golden Rose, czyli Prodigy Gel Duo to prezent od siostry. Przyznam, że zna mnie doskonale. Lakiery mają za zadanie dać efekt żelowych paznokci bez stosowania lampy UV. Ciekawi? Recenzja już wkrótce ;) Kolor jest wręcz idealny na jesień! Nie mogę się doczekać aż wypróbuję inne.
Cena na stronie GR: 22,90zł

Odżywki Black Diamond nie trzeba chyba przedstawiać :) Odkąd pojawiła się na kanale Red Lipstick Monster stała się lepszym zamiennikiem Eveline 8w1. Nie zawiera formaldehydu, więc jest w 100% bezpieczna dla naszych paznokci :) 
Cena na stronie GR: 12,90zł 

Dwa produkty Wibo! :) Tym razem mały prezencik od siostry ciotecznej :) 
Eyeliner i bibułki matujące wezmę pod lupę już wkrótce :) Ciekawa jestem jak sprawdzą się u mnie kolejne kosmetyki tej marki, bo z Fixing Powder jest bardzo zadowolona. Recenzja TUTAJ.


Maseczki to idealny sposób na relaks :) Przyznam, że całkiem lubię maseczki z Rival de Loop. Znacie jeszcze jakieś inne ciekawe typu peel-off?


Pędzle to kolejny prezent od mojej kochanej siostry. Przyznam, że sama je wybrałam. Jestem kompletnym laikiem i cały czas nie mogłam się zebrać, żeby kupić te lepszych firm typu Hakuro czy Real Techniques. O marce Zoeva nawet nie wspominam ;) Te wykonane są naprawdę nieźle i nie przejmuję się tym, że to typowy no name. 



To by było na tyle :) Dajcie znać co wpadło Wam w oko i jakie produkty już mieliście :) 
Udanego tygodnia! 
Poniedziałki zawsze są najgorsze... :D

16 komentarzy :

  1. mam te pędzle, tylko czarne ze złotym.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tych lakierów a'la żelowych z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw pędzli wygląda ciekawie, oby okazały się przydatne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. zaciekawiłaś mnie lakierami GR, chociaż chyba już nigdy nie zrezygnuję z hybryd :D
    Poniedziałki nie są najgorsze - dla mnie zdecydowanie gorsze są czwartki, kiedy siedzę na zajęciach od 8 do 18.15. Bez żadnej dłuższej przerwy :( :)
    *Widzimy się w sobotę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No hybrydy wciągają to prawda :D

      No ja mam taką nadzieję, że się widzimy :)

      Usuń
  5. Nazbierało Ci sie tego:)

    _______________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem bardzo ciekawa tych lakierów, o takich jeszcze nie słyszałam :)/K

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam kiedyś ten eyeliner, ale kompletnie nie przypadł mi do gustu
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Prodigy Gel Duo mam i jestem z tego duetu bardzo zadowolona, u mnie lakier utrzymuje się do 5-6 dni

    OdpowiedzUsuń
  9. Golden Rose uwielbiam!
    Te pędzle zamawiane były gdzieś na stronie? Bo sama się zastanawiam nad nimi tylko nie wiem gdzie najlepiej zamówić;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo te pędzle mnie zaciekawiły :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/10/burgundy-color-beige.html

    OdpowiedzUsuń
  11. te bibułki z Wibo są fajne :)

    OdpowiedzUsuń