piątek, 23 października 2015

Recenzja: Prodigy Gel Duo Golden Rose

Uwielbiam testować nowe produkty. Czasem wiąże się to z ogromnym ryzykiem, jednak zazwyczaj uda mi się ominąć buble szerokim łukiem (na szczęście). 
Według mnie zadbane paznokcie to podstawa, więc byłam niezmiernie szczęśliwa, kiedy siostra kupiła mi Prodigy Gel Duo Golden Rose, czyli Podwójny Żel Do Paznokci. Lakiery mające dawać efekt paznokci wprost z salonu kosmetycznego to dla mnie nowość, więc cieszę się, że produkt akurat tej marki trafił do mnie jako pierwszy. 




W zgrabnym biało-różowym pudełeczku możemy znaleźć dwa solidnie wykonane opakowania lakierów - pierwszego w wybranym kolorze (Gel Colour) i top coatu (Gel Top Coat). Oba mają pojemność 10,7 ml. Nie przepadam za małymi lakierami, więc cieszę się, że firma wybrała inną drogę ;)
(Cena: 22,90 zł)


Mój odcień to 20, chociaż ze zdjęć na stronie kolor bardziej przypomina mi ten o numerze 22. Jest to ciemna śliwka, w świetle dziennym wpadająca nawet lekko w bordo. Na stronie Golden Rose wygląda to na typowy fiolet. Dla osób zamawiających online będzie to spory minus. 
Na minusach chyba tu zakończymy, bo szczerze mówiąc więcej ich nie widzę :) 


Pędzelek jest standardowy, ale mimo to lakier bardzo dobrze się rozprowadza. Według instrukcji producenta nakładamy dwie warstwy koloru i jedną top coatu. W moim przypadku utrzymują się na paznokciach około 5-6 dni. Na stronie opisane jest, że manicure utrzymuje się do 7 dni, jednak w moim przypadku sprawdza się to troszkę krócej. Mimo wszystko zestaw sprawdza się rewelacyjnie w porównaniu ze zwykłymi lakierami. 

Wielki plus za połysk! Lakier rzeczywiście wygląda niczym żel czy hybryda, dosyć szybko schnie i przepięknie wygląda na paznokciach. Efekt możecie zobaczyć na zdjęciach, które mimo wszystko nie oddają prawdziwego efektu. Bardzo cieszy mnie fakt, że maksymalny połysk utrzymuje się cały czas, a nie jedynie przez jeden dzień czy dwa. 


Bardzo żałuję, że owe lakiery można kupić jedynie w zestawach. Możliwe, że skuszę się na kolejny kolor, bo Prodigy Gel Duo jest warte swojej ceny :) Do wyboru jest spora gama kolorów, ale jak pisałam - jedynie w zestawie z Top Coatem.
 Muszę koniecznie wypróbować Top Coat na zwykłym lakierze:) Ciekawa jestem jak się sprawdzi :)

Dajcie znać czy wypróbowałyście już ten zestaw i czy polecacie inne żelowe lakiery! :)

16 komentarzy :

  1. Szkoda, że nie można kupić w pojedynkę. A jak ze zmywaniem? zero problemu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo szkoda :(
      Zero! :) Zmywa się szybciutko jak zwykły lakier :)

      Usuń
    2. wczoraj kupiłam zestaw i pojedynczy lakier. Spokojnie można już kupować wybrane kolory, nie koniecznie w zestawie

      Usuń
  2. śliczny kolor!


    ____________________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się nad tym zestawem. Twój kolor jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Koniecznie wypróbuj :) Jest wiele pięknych kolorów :)

      Usuń
  4. muszę koniecznie kupić nowy lakier do paznokci, bo praktycznie tych lakierów nie mam...
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba się skuszę, uwielbiam golden rose, mam stamtąd dużo lakierów :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor, ale też piękny kształt płytki paaznokcia :) Obecnie mam na paznokciach dość podobny odcień, tyle że z Rimmela.

    Pozdrawiam
    http://www.itakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor :) Ciekawe, czy pokrycie topem zwykłego lakieru też przyniesie taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Da się je kupić w pojedynkę na stronie golden rose ;)

    OdpowiedzUsuń