niedziela, 4 października 2015

Recenzja: Wibo Fixing Powder (półtransparentny puder matujący)

Idealny puder powinien zmatowić naszą cerę i utrwalić makijaż bez efektu maski. Oczywiście dodatkowym plusem byłaby atrakcyjna cena i praktyczne opakowanie. Trudno znaleźć swojego faworyta. 
Fixing Powder z Wibo to mój pierwszy sypki puder. Czy spełnił moje oczekiwania?

Przechodząc wśród drogeryjnych półek w Rossmannie mój wzrok przykuł ten oto produkt. Wibo Fixing Powder - półtransparentny puder matujący. Z początku zadziałała cena (około 10zł / 5,5g) i małe, atrakcyjne pudełeczko.
Mój poprzedni puder strasznie mnie rozczarował i szukałam czegoś nowego. Wiele pozytywnych opinii na temat marki Wibo skłoniło mnie do wrzucenia produktu do koszyka. 

Nie mogłam się doczekać pierwszego użycia. Produkt zabezpieczony jest w środku niewielką folią, która zapobiega wydostaniu się produktu na zewnątrz. Dzięki temu możemy sprawdzić czy ktoś otwierał ten produkt w drogerii przed nami czy też nie. 
Produkt wydobywam przechylając pojemnik do góry nogami (oczywiście gdy jest zamknięty). Według mnie to najlepszy sposób, chociaż jest ich jeszcze kilka. Pędzel zanurzam w pudrze, a później wklepuję go delikatnie w twarz. Myślę, że również ekstra sprawdziłby się jakiś puszek. 

(Skład: Talc, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Mica, Magnesium Stearate, Silica, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Hexylene Glycol, Hydrolyzed Collagen, Parfum, CI 77499, CI 77491, CI 77492)

Przejdźmy do plusów tego produktu, których jest naprawdę dużo.

1. Zapach 
Puder przecudownie pachnie. Nie spotkałam się jeszcze z podkładem czy pudrem, który miałby tak świetny zapach.

2. Cena
Już o niej wspominałam, ale 10zł za puder to naprawdę niewiele! :) 

3. Wydajność
Niewielka ilość produktu wystarcza, aby pokryć całą twarz. Używam go ponad miesiąc i nie widzę praktycznie żadnego użycia. 

4. Brak efektu maski 
Nienawidzę, kiedy puder sprawia, że cera wygląda sztucznie. Jest to bardzo nieestetyczne, a tutaj tego brak! Wielki, wielki plus! :) 

5. Dobry mat przez kilka godzin
Skłamałabym, gdybym potwierdziła obietnice producenta. Efekt matowej cery nie utrzymuje się cały dzień, ale robi to przez kilka dobrych godzin i jest to jak najbardziej duża zaleta.

A minusy...? A minusów jak dla mnie brak! Kosmetyk utrwala makijaż, nie zatyka porów, a cena jest tak niska, że żaden portfel specjalnie nie ucierpi po jego kupnie :) Jedyną wadą dla niektórych może być słabe krycie pudru, ale skoro jest to puder półtransparentny to oczywistą oczywistością jest, że mocno kryć nie będzie :)

Dla wszystkich dziewczyn, które mają tłustą powiekę: w sekrecie powiem Wam, że używam go pod cienie i eyeliner na powiekę i dzięki temu nic mi się na niej nie odbija przez cały dzień:) W końcu mam pewność, ze kreska po powrocie do domu będzie wyglądała tak samo jak z rana! 



 Jest to zdecydowanie jeden z najlepszych pudrów jakich kiedykolwiek miałam (o ile nie najlepszy, bo uwierzcie nie przypominam sobie na ten czas lepszego). Po jego skończeniu na pewno wrócę do Rossmanna po kolejne opakowanie, a marce Wibo przyjrzę się jeszcze dokładniej ;)

Miłej niedzieli kochani! 

19 komentarzy :

  1. Fajny produkt, w dobrej cenie - będę musiała wypróbować wkrótce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go, jest niesamowicie wydajny, ładnie pachnie i delikatnie matuje to fakt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz to super :) Wydajność to zdecydowanie jego mocna strona :)

      Usuń
  3. akurat mi się skończył puder i szukałam jakiegoś dobrego zamiennika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Wypróbuj, może i u Ciebie się sprawdzi :)

      Usuń
  4. lubie takie fixery, tego jeszcze nie próbowałam, na razie moim faworytem jest ten z artdeco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie też fajny, ale i cena pewnie też dużo wyższa :)

      Usuń
  5. Ja jestem wierna Creme Puff, jednak mogłabym go przetestować. Być może stałby się moim tańszym zamiennikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentuje się kusząco, muszę bliżej mu się przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze do czynienia z sypkimi pudrami, jednak właśnie zastanawiam się nad wypróbowaniem Wibo, bo mimo niskiej ceny są dobrej jakości i fajnie się sprawdzają u większości dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest mnóstwo pozytywnych opinii na jego temat, a ja jeszcze go nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cena faktycznie bardzo zachęca! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam podobny tylko, że z innej fimy i muszę przyznać, że uwielbiam tego typu kosmetyki.:)



    _____________
    Zapraszam też do siebie:
    http://dashiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jakiego pędzla używasz do aplikacji?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłam go dzisiaj w ciemno ;) ale po recenzji widzę, że nie będę żałować ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie najlepszy puder matujący to Velvet Hd od Earthnicity Minerals :)Nie dość że matuje to jeszcze utrwala makijaż, niweluje błyszczenie.

    OdpowiedzUsuń