wtorek, 3 maja 2016

Krótko o powrocie + inspiracje

Wracam. 
Zostawiłam to wszystko na dobrych kilka miesięcy i czuję, że było mi to potrzebne. Jak to mówią - nic nie dzieje się bez przyczyny. Nie żałuję. Odcięłam się od internetu, sporadycznie umieszczałam zdjęcia na instagramie, a wolny czas spędzałam na siłowni, czytając
 książki, spotykając się ze znajomymi. 
Nie opuściłam całkowicie blogosfery. Przeglądałam różne posty, oglądałam filmy na youtubie. Jestem na bieżąco, ale w końcu i mi zaczęło tego brakować. 
Postanowiłam odgarnąć stertę kurzu. 
Wiele bliskich mi osób i nie tylko wciąż zwracało uwagę na pustki w sieci, a ja tylko wzruszałam ramionami. Mam nadzieję, że chociaż garstka z Was czasem tu zagląda i nadal będzie ;) 
Wrócą haule lumpeksowe, recenzje, pojawi się trochę nowych postów motywacyjnych i nie tylko.

A żeby to nie były tylko wyjaśnienia poniżej przedstawiam Wam moje inspiracje. 
Mam nadzieję, że i Wam coś wpadnie w oko :)  
Buziaki!









6 komentarzy :