sobota, 14 maja 2016

YOUTUBE -> Filmiki i odkrycia tygodnia

W wolnym czasie oglądam mnóstwo filmików na Youtubie. Czasem jest to forma inspiracji, a czasem po prostu relaks z kawą w ręku.  
Przygotowałam dla Was kilka moich odkryć tygodnia :)
 Zdaje sobie sprawę, że nie wszystkim mogą one przypaść do gustu, ale może u jednej z tych osób zostaniecie na dłużej :)

Ten kanał to mnóstwo pozytywnej energii od dwóch prześlicznych bliźniaczek Edyty i Anity. Uśmiechnięte blondynki wprowadzą Was w świat mody i urody. z przymrużeniem oka :) 
Wstałam lewą nogą? Błędy o poranku - jak ich nie popełniać to świetne ukazanie (w szybki sposób i bez zbędnej gadaniny) jak dobra organizacja czasu i trochę pozytywnego nastawienia może zmienić nasze życie ;) Mam nadzieję, że złych wieczorów i poranków więcej u mnie nie będzie. 
Nawet po imprezie! 

Znajdziecie u nich jeszcze metamorfozy, ulubieńców i kilka przydatnych wskazówek.

Tej dziewczyny nie da się nie lubić! :) 
Ja osobiście polubiłam ją za naturalność, poczucie humoru i myślę, że właśnie tym przyciąga swoich widzów.
Koniecznie zobaczcie jeden z jej filmów:

TRIKI, które powinna znać każda dziewczyna

Sposób z perfumą i szczotką do włosów naprawdę mi się spodobał! 

Patrycja nie jest moim nowym odkryciem, ale oglądam ją non stop od jakiegoś miesiąca. 
Uwielbiam jej vlogi z USA i pozytywną energię. 
Kiedyś myślałam o zostaniu AuPair, teraz mogę zobaczyć jak to wszystko wygląda w rzeczywistości :) 

Tutaj może zobaczyć jak ostatnio zwiedzała Waszyngton:



Przyszedł czas na zagraniczny kanał! :) Jeśli kochacie sport, zdrowe odżywianie i treningi siłowe to jest coś dla Was. 
Nikki ma świetną figurę i uwielbiam dzięki niej odkrywać nowe ćwiczenia. 

Tutaj zobaczycie co zrobić, żeby Wasze pośladki były jędrne i sprężyste :D 



________________________________________


To by było na tyle, nie ma tego dużo, ale musicie przyznać, ze oglądanie kilku filmików jednej osoby zajmuje sporo czasu :) Dajcie znać kogo Wy lubicie oglądać na YT i kto został Waszym ,,odkrycie'' tygodnia. 

Buziaki! 


10 komentarzy :

  1. kojarze dwa kanały ale nie ogladam regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kanał iks pe znam i od czasu do czasu oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kanał bliźniaczek :) Reszty nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam żadnego kanału, ale pierwszy mnie zainteresował i chętnie sobie sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadnej z tych dziewczyn nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki takim postom można odkryć nowe kanały i zawsze coś fajnego obejrzeć :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nawet nie wchodzę, bo potem żyję w internetach :D

    OdpowiedzUsuń