wtorek, 23 sierpnia 2016

Przegląd odzieży sportowej 2016 - H&M, Bershka, 4F

Już od jakiegoś czasu wertowałam internet w poszukiwaniu fajnej odzieży sportowej, przedstawionej
w jednym miejscu np. na blogach czy portalach. Niestety, jak się pewnie domyślacie, nic takiego nie znalazłam. Większość postów była nieaktualna.
Zbliża się wrzesień, a wraz z tym miesiącem rosnąca motywacja na zmiany. 
Uczniowie, studenci zaczynają kupować kalendarze na rok szkolny i notują istotne informacje.
Czas zebrać się do biegania i odświeżyć strój na siłownię czy zajęcia fitness :)



1. H&M
Powyższa marka ma obecnie w sprzedaży dużą ilość odzieży sportowej. Wiele osób chwali ją za jakość, wygodę oraz ciekawe wzory i kolory. Osobiście sama nie miałam okazji jej przetestować, ale w najbliższym czasie z pewnością bliżej się jej przyjrzę.
Na sezon jesień/zima w większości kusi czernią i szarością, ale wielbiciele kolorów też coś dla siebie tam znajdą.
(odzież znajdziecie na stronie internetowej www.hm.com)


Koszulka do biegania - 59,90 zł / Bluza do biegania z kapturem - 99,90 zł


 Bezszwowe legginsy treningowe - 99,90 zł / Legginsy treningowe - 99,90 zł

 Legginsy treningowe - 79,90 zł / Legginsy treningowe - 79,90 zł


Legginsy treningowe - 99,90 zł / Biustonosz High support - 99,90 zł

 Biustonosz sportowy 69,90 zł / Biustonosz sportowy - 59,90 zł

Biustonosz Medium Support - 39,90zł 

Moimi faworytami są czarne legginsy z siateczką i biustonosz sportowy z krzyżującymi się ramiączkami na plecach. Po więcej zajrzyjcie na ich stronę internetową :) To nie jest nawet połowa tego co mają ;)

2. Bershka 
Nowa kolekcja Sport Start Moving pozytywnie mnie zaskoczyła. W skrócie to zestawienie czterech kolorów - bieli, czerni, szarości i czerwieni. Niby prosto i nieskomplikowanie, ale już same zdjęcia zachęcają do uprawiania jakichkolwiek sportów.
Legginsy sportowe z technicznego materiału z wysokim stanem 
i kontrastowymi wstawkami - 89,90 zł / Sportowy top z technicznego materiału 
na ramiączkach z paskiem - 39,90 zł

Legginsy sportowe typu capri z technicznego materiału z nadrukiem i ozdobnymi paskami  - 89,90 zł / Sportowy top z technicznego materiału na wielu ramiączkach - 69,90 zł

 Sportowy top z kontrastowymi elementami - 39,90 zł / Legginsy sportowe z technicznego materiału ze zgrzewanymi gorąco paskami - 89,90 zł

 Bezszwowe legginsy sportowe - 79,90 zł / Bezszwowa koszulka sportowa z suwakiem - 119,00 zł

Jak dla mnie totalnie wymiata ostatnie połączeniem legginsów z koszulką z suwakiem oraz pierwsze czarne legginsy z wysokim stanem! 

3. 4F
Myślę, że ten sklep nikogo nie zdziwi, że się tu znalazł. 4F specjalizuje się w odzieży, obuwiu (i nie tylko) związanym ze sportem. Jest to nieco droższa półka niż Bershka czy H&M, ale wciąż w wielu przypadkach tańsza niż Adidas czy Nike. 

Replika legginsów treningowym damskich RIO 2016 - 149,90 zł (przecena z 169,90 zł) / Replika koszulki treningowej damskiej RIO 2016 - 149,90 zł

Legginsy fitness - 129,90 zł / Stanik sportowy - 69,90 zł

 T-shirt fitness - 79,90 zł / Bluza treningowa - 159,90 zł

Spodnie dresowe - 99,90 zł / Spodnie fitness średnioszary melanż - 99,90 zł 


Bezrękawnik fitness - 119,90 zł / Top treningowy - 89,90 zł



To by było na tyle! Dajcie znać co najbardziej wpadło Wam w oko i czy kupiłyście już coś fajnego na okres jesienno-zimowy :) 
 Spodziewajcie się wkrótce kolejnego przeglądu :)


11 komentarzy :

  1. Będę nudna, ale uwielbiam 4f i patriotycznie zawsze robię u nich sportowe zakupy :) Muszę się przymierzyć do zakupu ciut cieplejszych portek do biegania na zimę, ale nigdzie nie mogę znaleźć takich, które mnie zadowolą :) Może jeszcze coś będzie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam odzież z Decathlonu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ze sportowej odzieży chwalę sobie nike, ale ostatnio kupiłam leginsy w reserved i też są całkiem spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również jestem fanka odzieży sportowej Nike, mimo tego iż kupuje ja bardzo rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba rzeczy z 4f najbardziej mi się spodobały:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne są i ta wygoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy treningach wygoda to podstawa, ale jak ubrania są do tego ładne to jeszcze lepiej :)

      Usuń
  7. Jejku śliczne są te ciuszki. Ja mam takie zwykłe, domowe, byle jakie, ale czas się zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się te wszystkie kolorowe legginsy :D

    OdpowiedzUsuń