wtorek, 20 września 2016

Nike Air Huarache Run Ultra

Sportowe buty czy szpilki? 
Ja nie mam problemu z tym wyborem. W 99% sięgam po wygodę! 
Tym razem sięgnęłam po mój must have na jesień, czyli
NIKE AIR HUARACHE RUN ULTRA 
 

Przyznam szczerze, że ten model chodził mi po głowie już od dawna. Buty są dość specyficzne 
i mają swoich przeciwników. Zdaje sobie sprawę, że mogą Wam się nie spodobać, ale ile osób tyle opinii. 
Przedstawione w tym poście buty wyglądają dużo smuklej od równie popularnego modelu jakim są Nike Air Huarache Run. Dzięki temu o wiele bardziej sprawdzą się u kobiet, chociaż ja lubię takie kosmiczne modele ;) 

Zalety:

1.  Design i lekkość
Buty niesamowicie wyglądają na nodze, a do tego są ultra lekkie. Za to je kocham. 

2. Kolor
Idealnie wpasowuje się w jesienne trendy, ale dla mnie będzie uniwersalny na wszystkie sezony, 
bo po prostu lubię bordo.  

3. Wygoda
Nie byłabym sobą, jeśli nie wspomniałabym o wygodzie.  Chodzić w nich to czysta przyjemność. 
Cała konstrukcja ma sprawiać, że but porusza się razem ze stopą i rzeczywiście tak jest. 
Materiał znajdujący się na tyle buta (pianka) idealnie dopasowuje się do naszej stopy.
 Nie ma w nich również typowego do większości butów sportowych tzw. ,,języka''. Z początku myślałam, że będzie to dla mnie problem, jednak teraz w ogóle mi to nie przeszkadza :) 
Cała konstrukcja jest w 100% przemyślana!

Minusy:

1. Cena 
Koszt taki butów to 529,00 zł i niestety dla mnie jest do dużo. Buty pochodzą z nowej kolekcji, ale nawet na wyprzedaży nie będą kosztować mniej niż 300 zł. 
Ja na szczęście wygrałam jakiś czas temu bon o wartości 400 zł do Zalando i dopłaciłam jedynie 129 zł :) (kto zna moje szczęście ten wie, że to możliwe :D)

2. Widoczny klej 
Wykonanie butów jest naprawdę świetne, ale lekko widoczny klej z tyłu obuwia to spory minus dla sklepu Zalando. Przyznam, że nie chciało mi się bawić w odsyłanie, ale taki model powinien być zdecydowanie przeceniony i nie będę tu słodzić.


Co myślicie o tym modelu i na jakie obuwie stawiacie na codzień?

10 komentarzy :

  1. prezentują się super i mają świetny kolor ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor super, ale ten model wyjątkowo mi sie nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardzo podobają te buty :) W jakim konkursie wygrałaś bon? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega buciki. A ich kolor jest piękny. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne buty, mega wygodne:)
    co powiesz na wzajemną obs? daj znać w komentarzu, buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają kosmicznie ! podobają mi się, w szczególności ich kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. są świetne! Uwielbiam takie sportowe cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń