sobota, 10 września 2016

Ozdobne ramiączka by Promees

Czasami jedna mała rzecz potrafi sprawić, że czujemy się wyjątkowo. 
To może być ulubiony naszyjnik, ukochana czerwona szminka czy nawet zapach perfum. 
Moje serce skradły ozdobne ramiączka by Promees.




 Myślę, że coraz więcej kobiet zwraca uwagę na to, jaką bieliznę nosi. Coraz częściej sięgamy po tę koronkową czy po prostu bardziej elegancką i kobiecą. 
Fajnym elementem są również ozdobne paski, które królują na wielu biustonoszach czy figach. 
Ja postawiłam na te doczepiane w postaci ozdobnych ramiączek, które mogę zdjąć w każdej chwili, gdy zdecyduję się na bardziej klasyczny model.


Ogromnym plusem jest to, że marka Promees oferuje nam różne wzory i każda z nas może wybrać coś w swoim guście. Ramiączka dostępne są w kolorze białym i czarnym, ale myślę, że reszta kolorów to jedynie kwestia czasu.

Nie chcesz kombinować przy dekolcie? Wybierz przepiękne wariacje na plecach. 
Zbyt klasyczne? Dokup charmsy! Będziesz wyglądała jeszcze efektowniej :)


Ja zdecydowałam się na Model Mia w kolorze czarnym. 
Nie ma w nich możliwości dopinania Charmsów, ale dokładnie takie Strapsy mi się podobają.

  • Cena: 26,00 zł (ja zakupiłam je po promocyjnej cenie 20,80 zł)
  • Koszt wysyłki: 9,00 zł.
  • Zalety: wysoka jakość, uniwersalność i wiele, wiele innych :)
Dajcie znać czy posiadacie coś takiego w swojej kolekcji i co sądzicie o ozdobnych ramiączkach :) Miło zaskoczyło mnie ich eleganckie opakowanie. Dzięki niemu ozdobne ramiączka możesz podarować swojej przyjaciółce czy siostrze. To z pewnością będzie udany prezent :)

11 komentarzy :

  1. Nie mam takich ramiączek, ale kiedyś sobie sprawię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam ozdobnych ramiączek, ale nie chodzę w takich ciuchach, które odkrywałyby mi plecy, więc też nie widzę sensu sobie takich kupować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już byłam blisko zamówienia. Ale nie mam póki co biustonosza ani ubrań, do których będą pasowały ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie jakoś one nigdy nie kusiły :)
    Ale za to na kimś bardzo mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam ten sam model, kupiłam jakiś czas temu, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne są te ramiączka! pozdrawiamy ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie nie przekonały na razie na tyle, żeby zakupić sobie, ale podobają mi się :) Myślę, że mogą być niezwykle efektownym elementem stylizacji na imprezę, gdy np. będą wystawać spod marynarki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wygląda u innych, ale osobiscie unikam głębokich dekoltów, więc nie byłoby efektu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są te paseczki, myślałam, że szybko wyjdą z mody, a tu jednak :)


    Carmelatte

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe te ramiączka, bardzo mi się podobają w połączeniu ze swetrem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam ostatnio ten sam model :)

    OdpowiedzUsuń