niedziela, 18 września 2016

Przegląd odzieży sportowej 2016 cz. 3 - Nike, Adidas, Reebook

Nadszedł już czas na prawdopodobnie ostatnią część przeglądu odzieży sportowej w tym roku.
Tym razem pod lupę weźmiemy najbardziej znane marki: Nike, Adidas i Reebok. 
Aż chciałoby się napisać i niestety najdroższe... :) 



Odzież sportowa to nie tylko wygoda. Aktualnie to świetny design i ogromna różnorodność.
Mam nadzieję, że znajdziesz tu coś dla siebie.

1. Nike
 Nike Power Speed - Damskie legginsy do biegania - 429 zł 

 Nike Leg-A-See Logo - Legginsy damskie - 139 zł

 Nike Power Legend Twist - Damskie legginsy treningowe - 249 zł

Nike Pro HyperWarm - Damskie legginsy treningowe - 279 zł

Nike Pro BeTrue - Damskie legginsy treningowe - 399 zł

 Nike Pro Rival - Stanik sportowy zapewniający wysokie wsparcie - 219 zł

Nike Pro Indy - Damski stanik sportowy - 129 zł


 Nike Pro Indy Cross Back - Damski stanik sportowy zapewniający lekkie wsparcie - 169 zł


Jak widzicie ceny są przeróżne. Warto zerknąć na przecenione produkty ;) 

2. Adidas 
 Bluza Sequencials Wraparound Sweatshirt - 399 zł

 Biustonosz Supernova Bra - 179 zł

 Koszulka Response Graphic Tee - 169 zł

 Legginsy Techfit Graphic Long Tights - 179 zł

 Legginsy Supernova Allover Print Long Tights - 329 zł

 Spodnie Z.N.E. Climaheat Pants - 279 zł

3. Reebok

 Biustonosz Reebok CrossFit High Impact - 279 zł

 Koszulka LES MILLS BODYCOMBAT - 159 zł

 Legginsy Reebok ONE Series Mix It Up - 249 zł

 Legginsy Studio Lux Urban Instinct - 249 zł

Biustonosz Reebok Hero Racer Shattered Glam Bra 2.0 - 159 zł

Które ubrania najbardziej przypadły Wam do gustu? 
Po jakiej marki ubrania częściej sięgacie: Nike? Adidas? A może Reebok?
 Ja przyznam bez bicia, że moimi faworytami są Adidas i Nike.

5 komentarzy :

  1. nice post, happy Sunday!
    kisses,

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam stanik sportowy z New Yorkera, dałam za niego 15 euro i jest wspaniały. Wszystko trzyma jak należy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super odzież sportowa!
    Ja zdecydowanie przepadam za firmą adidas mogłabym wypić wszystkie rzeczy z tej firmy :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne propozycje!:)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń