czwartek, 3 listopada 2016

10 komentarzy :

  1. Też myślałam o takich filmikach, ale jak narazie nie mam pomysłów

    post po długim czasie: www.lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny filmik i mega "zdobycze" ja jakoś nigdy nie miałam szczęścia do takich zakupów

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka najbardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale perełki znalazłaś, masz super oko do znajdywania, ja chyba za szybko się poddałam i po kilku razach nie znalezienia niczego już nie chodzę po lumpeksach.

    Ale masz słodkiego pieska i to kichnięcie ooo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Śliczna różowa spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń