sobota, 19 listopada 2016

Makeup Revolution - Fortune Favours The Brave

Nie jestem ekspertem makijażu. Dopiero od niedawna maluję brwi i uczę się pracować cieniami. Sprawia mi to ogromną przyjemność. 
Uśmiech nie schodził mi z ust, kiedy w moje ręce trafiło to cudo...

PALETA CIENI
MAKEUP REVOLUTION 
FORTUNE FAVOURS THE BRAVE



Produkt zamknięty jest w eleganckim, plastikowym opakowaniu w kolorze złota.Nie mam co do niego zastrzeżeń. Według mnie wykonane jest naprawdę solidnie. 

 Znajdziemy w nim przeogromne lustro, przydające się w codziennym makijażu i dwustronny pędzelek. Obie końcówki pędzelka nie są zbyt duże, więc przydadzą się do bardziej precyzyjnego wykończenia. Nie zrobił na mnie efektu WOW, ale na pewno będę z niego korzystać.


Paleta zawiera 30 cieni do powiek. Wśród nich znajdziemy matowe, połyskujące, ale najbardziej efektowne dla mnie są te wypiekane. 
Kolorystyka jest różnorodna. W paletce znajdziemy cienie począwszy od brązów, niebieskich, zielonych po fioletowe i czarne. Nadają się do codziennych i wieczorowych makijaży.



Warto również wspomnieć, że paleta została stworzona przez brytyjską blogerkę Jane Cunningham

Cena: około 40-50 zł  
Pojemność: 16g

Mam nadzieję, że powyżej opisany produkt mile mnie zaskoczy w praktyce. 
Póki co, jestem zauroczona :) 
Dziękuję bardzo mojej kochanej siostrze, która zrobiła mi ogromną niespodziankę! Bez Ciebie nie byłoby tego postu :) 


Dajcie znać jakie paletki z Makeup Revolution polecacie, a jakich powinnam unikać.  
No i w ogóle jakie paletki dla początkującej dziewczyny polecacie :) 
Jestem ciekawa Waszej opinii :) 

8 komentarzy :

  1. Od jakiegoś czasu choruję na nią! Kiedyś na pewno będzie moja <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ulubiona paletka <3 Najbardziej lubię z niej to odcienie brokatowe a najbardziej złoto i biały z elementami złota , niektóre kolory mam wrażenie, ze są trochę słabo napigmwntowane wiec zwykle nakładam pod przed "bialy cień do powiek " i jest spoko :)
    Życzę Ci , zebys była zadowolona z tej paletki i mogła stworzyć piękne makijażowe rewolucje :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam tę czekoladową i jestem nią zachwycona <3
    Jedna z moich ulubionych ! Polecam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne cienie! Z taką paletką można tworzyć cuda!!!

    Pozdrawiam,
    http://perfectlyimperfect92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda cudownie! Super kolory. :)

    Pozdrawiam,
    http://kosmetyczny-swiat-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń